Gå til innhold

Uten en tråd - ukas vekt

Lillemus

Anbefalte innlegg

Sånn tenker jeg også. Det det henger på hos meg, er ikke kostholdet lenger, for det er veldig bra.

Men det er trim og fysisk aktivitet... Uff, jeg grøsser bare jeg tenker på å måtte røre meg. Lekte med tanken på å prøve trimsykkelen i går kveld, men det ble med tanken.

Hos meg er det litt omvendt :-) Jeg får trimmet jevnlig; 2-4 ganger i uka hver eneste uke. Det henger litt sammen med helsa mi - jeg må gjøre det for å holde meg i best mulig form. Men; som sagt. godterispising (eller trøstespising) - der er det jeg synder.... Etter nyttår har jeg klart å begrense meg ganske kraftig, og har kun lørdagsgodt :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 71
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Gyda

8

• Lillemus

5

• jubalong70

4

• Deanna

3

Jeg skal bort i kveld. Men det er ingen hast :)

Det det gjelder er at jeg leste at du får andres svar så ofte som hver uke. Så for at du skal slippe det, har jeg laget en gmail-adresse til deg som jeg har registrert på dol. Så gjenstår det bare å få overført reserveringen av togli nicket til den nye kontoen (som jeg tenkte å hjelpe deg med via msn).

Deretter bytter du passordene på dol og gmail. Så ingen andre enn du har tilgang. Gmailen trenger du selvsagt ikke bruke i det hele tatt, men da har du muligheten om du ønsker å legge ut en anonym mailadresse til noen på dol.

Som du kanskje gjetter, så var jeg søvnløs i natt og hadde god tid :)

Så bra! Jeg har skifta passord, for å se om det kunne hjelpe. Men skjønner at jeg har altfor lite peiling på data og av den grunn ikke helt vet hva som må til for å fjerne problemet. Vi får treffes på msn en dag, så får du instruere meg som best du kan :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen her

Så bra! Jeg har skifta passord, for å se om det kunne hjelpe. Men skjønner at jeg har altfor lite peiling på data og av den grunn ikke helt vet hva som må til for å fjerne problemet. Vi får treffes på msn en dag, så får du instruere meg som best du kan :-)

Det skal nok gå bra. Jeg har god erfaring i å instruere folk med teskje :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre, for det trengs garantert i den forbindelse ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 46 kg ned til nå

Jeg slenger meg med her jeg, fint å veie seg "sammen" med noen så man har litt press på seg:)

Før: 130 kg

Mål: 75 kg

I dag: 84 kg

Lykke til alle sammen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg slenger meg med her jeg, fint å veie seg "sammen" med noen så man har litt press på seg:)

Wow! Jeg er kjempeimponert! Virkelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anonym på det

SÅ flott!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen

Sånne som meg? ;-)

Har jeg instruert deg da? Trodde du kunne alt mulig, jeg :-)

Nei, jeg tenkte på de jeg har hjulpet i jobbsammenheng.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anonym på det

Har du nytt nick eller er det en annen ulvinne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen

Har du nytt nick eller er det en annen ulvinne?

Hvorfor spør du anonymt?

Neida, det var meg. Men siden jeg testen ut den nye brukerkontoen som togli skal få, så kunne jeg ikke bruke "Ulvinnen", det er reservert av meg, og brukte "Ulvinnen her" for at togli skulle skjønne at det var meg som svarte henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anonym på det

Hvorfor spør du anonymt?

Neida, det var meg. Men siden jeg testen ut den nye brukerkontoen som togli skal få, så kunne jeg ikke bruke "Ulvinnen", det er reservert av meg, og brukte "Ulvinnen her" for at togli skulle skjønne at det var meg som svarte henne.

Dette er nicket jeg bruker på dette forumet her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen

Dette er nicket jeg bruker på dette forumet her.

Ok. Dette er ikke et forum jeg bruker å være på, jeg bare valgte det fra 100 nyeste fordi det var det ferskeste svaret fra togli. Så jeg vet ikke hvilke nick som opererer her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest anonym på det

Ok. Dette er ikke et forum jeg bruker å være på, jeg bare valgte det fra 100 nyeste fordi det var det ferskeste svaret fra togli. Så jeg vet ikke hvilke nick som opererer her.

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har jeg instruert deg da? Trodde du kunne alt mulig, jeg :-)

Nei, jeg tenkte på de jeg har hjulpet i jobbsammenheng.

*kremt* Takk for tilliten.

Vel - det eneste jeg kan komme på, er en gang du forklarte meg hvordan jeg skulle legge inn en lenke til en tråd eller et innlegg.

Det har jeg ikke fått grepet på, gitt (ikke det at jeg har prøvd heller, da) .... :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen

*kremt* Takk for tilliten.

Vel - det eneste jeg kan komme på, er en gang du forklarte meg hvordan jeg skulle legge inn en lenke til en tråd eller et innlegg.

Det har jeg ikke fått grepet på, gitt (ikke det at jeg har prøvd heller, da) .... :-D

Høres ut som om mine pedagogiske evner kom til kort i det tilfellet.

Men bare å si fra ved behov, så skal du få et nytt lynkurs i å lage dollenker :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som om mine pedagogiske evner kom til kort i det tilfellet.

Men bare å si fra ved behov, så skal du få et nytt lynkurs i å lage dollenker :-)

Eu je. (Jeg vet jeg har lagra oppskrifta et sted også, men det finner jeg sikkert ikke igjen. Hehe.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen

Eu je. (Jeg vet jeg har lagra oppskrifta et sted også, men det finner jeg sikkert ikke igjen. Hehe.)

For your eyes only:

Høyreklikk på det innlegget du vil lage link til. Og da mener jeg selve innlegget (som her du leser nå), ikke i trådlisten.

Velg [Egenskaper] eller [Properties]. Kopier inn adressen som står ca midt i den ruten du fikk opp.

Lim den inn, slik:

http://www.doktoronline.no/forum/bin/show.wa?msgid=3500019

Her fikk du Morakis svar i tråden om lave gutter. Ønsker du å vise til hele tråden, ikke bare Morakis innlegg, så bytter du ut "show" med "gotomsg" slik som dette:

http://www.doktoronline.no/forum/bin/gotomsg.wa?msgid=3500019

Voila!

Og obs, det ser feil ut på forhåndsvisningen. Først når du har sendt meldingen blir den blå og klikkbar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For your eyes only:

Høyreklikk på det innlegget du vil lage link til. Og da mener jeg selve innlegget (som her du leser nå), ikke i trådlisten.

Velg [Egenskaper] eller [Properties]. Kopier inn adressen som står ca midt i den ruten du fikk opp.

Lim den inn, slik:

Her fikk du Morakis svar i tråden om lave gutter. Ønsker du å vise til hele tråden, ikke bare Morakis innlegg, så bytter du ut "show" med "gotomsg" slik som dette:

Voila!

Og obs, det ser feil ut på forhåndsvisningen. Først når du har sendt meldingen blir den blå og klikkbar.

Her skal me sjå korleis første forsøk vart:

http://www.doktoronline.no/forum/bin/show.wa?msgid=3498754

*krysser fingre*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For your eyes only:

Lim den inn, slik:

Voila!

Og så freistar vi med den andre varianten:

http://www.doktoronline.no/forum/bin/gotomsg.wa?msgid=3498754

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...