silli Skrevet 2. mai 2001 Del Skrevet 2. mai 2001 jeg har tatt av ca 17 kg siden mai 2000, har bare gått turer og så har jeg ammet i tillegg, er nå nede i en vekt jeg trives i men magehuden er veldig slappog rynkete greit ut i klær men ikke uten,er det mulig ved situps at huden kan strammes opp eller er dette noe jeg vil ha altid er 32 år og ikke helt ung, jeg er fult klar over at man skal trene magemusklene for og få stram mage men vil dette hjelpe på huden?? har ingen strekkmerker (4 barn)så jeg er sikkert passe elastisk :-) men vil ikke trekke seg like lett inn igjen. kan jeg gjøre noe med dette? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
John Gunnar Oppheim, Instruktør Skrevet 3. mai 2001 Del Skrevet 3. mai 2001 Hei, huden vil stramme seg opp etterhvert, men er det snakk om mye, så vil dette kunne ta litt tid. Plastisk kirurgi vil kunne rette på dette fort, men da får du jo arr etter inngrepet. Det beste er vel å la tiden få arbeide, så retter kroppen opp dette selv. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ykilp Skrevet 3. mai 2001 Del Skrevet 3. mai 2001 hei!!! det finnes mange kremer for dette, som strammer opp "løs" hud, og de hjelper faktisk! det har kommet et fransk produkt på markedet akkurat nu, fra yves saint L...den hjelper på meg på brystene, og det finnes for hele kroppen!! bare spør i et parfymeri, det finnes utrolig mye rart sjø! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.