Gjest Ellipse Skrevet 27. januar 2007 Skrevet 27. januar 2007 Har noen her inne prøvd hypnose for å få bukt med bulimi eller overspising? Eller vet du om noen som har blitt hjulpet av dette? Er ikke sikker på om jeg har så stor tro på det...men kom til å tenke tanken, på om det var mulig... Sikkert bare et råttent, lite halmstrå, da:-S 0 Siter
vanilje Skrevet 28. januar 2007 Skrevet 28. januar 2007 Hei Har du fulgt med på de programmene på tv Norge av Paul McKenna (elns)? Han bruker bl.a hypnose når han hjelper folk til å få folk til å bli kvitt spriseproblemer. Er flere tråder om det programmet på åpent forum, om du søker litt. Kanskje det er et halmstrå, men om det hjelper deg å ha det, så er det hele poenget. 0 Siter
Gjest glad og fornøyd Skrevet 28. januar 2007 Skrevet 28. januar 2007 Kanskje denne mannen kan hjelpe? http://www.hypnoseterapi.net/index.html En av forutsetningene for at hypnose virker er at du selv -tror- dette kan hjelpe deg. Tror du ikke det vil funke, eller hvis noen skulle hypnotisere deg mot din vilje feks. vil det ikke funke i det hele tatt. 0 Siter
Gjest Ellipse Skrevet 28. januar 2007 Skrevet 28. januar 2007 Hei Har du fulgt med på de programmene på tv Norge av Paul McKenna (elns)? Han bruker bl.a hypnose når han hjelper folk til å få folk til å bli kvitt spriseproblemer. Er flere tråder om det programmet på åpent forum, om du søker litt. Kanskje det er et halmstrå, men om det hjelper deg å ha det, så er det hele poenget. Jeg har dessverre ikke den kanalen, så har ikke fått sett hans program.Har han hypnotisert noen med bulimi i sitt show? Skal ta et lite søk. Takk for tipset! 0 Siter
Gjest Ellipse Skrevet 28. januar 2007 Skrevet 28. januar 2007 Kanskje denne mannen kan hjelpe? http://www.hypnoseterapi.net/index.html En av forutsetningene for at hypnose virker er at du selv -tror- dette kan hjelpe deg. Tror du ikke det vil funke, eller hvis noen skulle hypnotisere deg mot din vilje feks. vil det ikke funke i det hele tatt. Takk for linken!! Den skal jeg ta nærmere i øyensyn. Har du prøvd hypnose? 0 Siter
Gjest glad og fornøyd Skrevet 28. januar 2007 Skrevet 28. januar 2007 Takk for linken!! Den skal jeg ta nærmere i øyensyn. Har du prøvd hypnose? Jeg har ikke forsøkt det selv, men hører og leser om veldig mange som anbefaler hypnose på det allers sterkeste. Og er det noe jeg skal forsøke fremfor alt annet, så er det hypnose. For jeg er 100% sikker på at problemet ligger i underbevistheten og ikke i viljestyrken. 0 Siter
Gjest Ellipse Skrevet 28. januar 2007 Skrevet 28. januar 2007 Jeg har ikke forsøkt det selv, men hører og leser om veldig mange som anbefaler hypnose på det allers sterkeste. Og er det noe jeg skal forsøke fremfor alt annet, så er det hypnose. For jeg er 100% sikker på at problemet ligger i underbevistheten og ikke i viljestyrken. Hadde jo vært fantastisk hvis det kunne hjelpe... Må jammen sjekke dette ut litt mer. Han i linken virket jo seriøs. Men veldig ung, da. 26 år! Og det var litt dyrt. Så at han heller ikke var utdannet til psykiater eller psykolog. Men han kan jo sikkert være flink likevel. 0 Siter
vanilje Skrevet 28. januar 2007 Skrevet 28. januar 2007 Jeg har dessverre ikke den kanalen, så har ikke fått sett hans program.Har han hypnotisert noen med bulimi i sitt show? Skal ta et lite søk. Takk for tipset! Det har vært skrevet mye om de programmene her på dol, så du kan søke her også. 0 Siter
Gjest Aina E Skrevet 28. januar 2007 Skrevet 28. januar 2007 Jeg har prøvd hypnose flere ganger og på meg fungerer det veldig bra. Det kan nok ha med at jeg er så åpen å gjøre, dvs. man kommer lett inn til underbevisstheten min... Jeg vil kanskje også tenke litt på å ta tilskudd av sink, hadde jeg vært deg. Men test deg selv for sinkmangel først... Be om å få en smak av noe som heter "sink tally" på helsekosten. Om den smaker noe, (evt. metallisk), har du nok sink, dersom den smaker vann (ingenting) har du mangel og kan ta tilskudd helt frem til smaken endrer seg. Veldig lurt å tenke på hvis du har spiseforstyrrelser. 0 Siter
Gjest Ellipse Skrevet 30. januar 2007 Skrevet 30. januar 2007 Jeg har prøvd hypnose flere ganger og på meg fungerer det veldig bra. Det kan nok ha med at jeg er så åpen å gjøre, dvs. man kommer lett inn til underbevisstheten min... Jeg vil kanskje også tenke litt på å ta tilskudd av sink, hadde jeg vært deg. Men test deg selv for sinkmangel først... Be om å få en smak av noe som heter "sink tally" på helsekosten. Om den smaker noe, (evt. metallisk), har du nok sink, dersom den smaker vann (ingenting) har du mangel og kan ta tilskudd helt frem til smaken endrer seg. Veldig lurt å tenke på hvis du har spiseforstyrrelser. Takk for svar! Hvordan hjelper hypnosen deg egentlig? Tar det bort lysten til å gjøre en uvane, som å røyke, overspise, bite negler? Eller gir den i stedet en økt viljestyrke slik at fristelsen blir lettere å motstå? Hvis en får effekt, hvor lenge varer effekten? (evig?) Sink tally? Har de det på alle helsekostbutikker? Dette ble mange spørsmål, jeg beklaeger det:-s Rene Nysgjerrige Nils, hehe. 0 Siter
Gjest Aina E Skrevet 31. januar 2007 Skrevet 31. januar 2007 Takk for svar! Hvordan hjelper hypnosen deg egentlig? Tar det bort lysten til å gjøre en uvane, som å røyke, overspise, bite negler? Eller gir den i stedet en økt viljestyrke slik at fristelsen blir lettere å motstå? Hvis en får effekt, hvor lenge varer effekten? (evig?) Sink tally? Har de det på alle helsekostbutikker? Dette ble mange spørsmål, jeg beklaeger det:-s Rene Nysgjerrige Nils, hehe. Hm, det fungerer på en rar måte. Når man er ferdig, er det akkurat som om problemet egentlig aldri har vært der... Jeg husker at jeg forsøkte å provosere fram flyskrekk, men det gikk ikke. Bittelitt ubehag, men bare sånn at det er normalt. Før jeg gikk til hypnose satt jeg på fly sist i tre timer og gråt, skalv og var blå på knokene av å tviholde i setene ;-) Jeg som er helt anti-medisiner tok til og med beroligende. DA har det vært ille. Sink-tally får du kjøpt på de fleste helsekoster ja, men ikke alle. Mange med spiseforstyrrelser har store ubalanser mellom kobber, sink og hormonbalansen. Det er ikke sikkert det er så enkelt som bare å ta sink... Men det er et enkelt forsøk som kan være verdt å prøve. Men ikke spis sink dersom du smaker noe av testen. Da mangler du det ikke. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.