Gå til innhold

Til webmaster. Haster/psyk.forum..


Gjest Jente31

Anbefalte innlegg

Gjest Jente31

Kan du ta en titt på mitt innlegg på psykiatrisk forum skrevet i går:" Til NHD: Hvor "streng" er du egentlig? ;o)"

Forstå det den som kan, men jeg begynner å føle meg trakkasert.. Har jeg en grunn til det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest sjøstjerna

Hei Jente31. Jeg har akkurat lest den tråden.

Og jeg tenker at du ikke har grunn hverken til beklagelse eller annet. At noen brukere absolutt må lage krøll i andres tråder skal du bare heve deg over. Det forteller mer om DEM enn om DEG.

OK?

Husk- du gjorde ingenting galt. Du startet en tråd med ros til en fagperson. At noen andre roter til din tråd, er beklagelig- men ikke din skyld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jente31

Hei Jente31. Jeg har akkurat lest den tråden.

Og jeg tenker at du ikke har grunn hverken til beklagelse eller annet. At noen brukere absolutt må lage krøll i andres tråder skal du bare heve deg over. Det forteller mer om DEM enn om DEG.

OK?

Husk- du gjorde ingenting galt. Du startet en tråd med ros til en fagperson. At noen andre roter til din tråd, er beklagelig- men ikke din skyld.

OK.Tusen takk. Jeg håper at Webmaster kan slette de dårlige innleggene, for det var egentlig en fin tråd,og gjøre noe med den såkalte katta. Jeg synes i såfall han kødder med litt for alvorlige ting.. Hadde ikke reagert slik om det var på Åpent liksom,

Dessuten tror jeg loonie og zakkoo er samme person. Uansett håper jeg vedkommede får en advarsel e.l.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Moderator

OK.Tusen takk. Jeg håper at Webmaster kan slette de dårlige innleggene, for det var egentlig en fin tråd,og gjøre noe med den såkalte katta. Jeg synes i såfall han kødder med litt for alvorlige ting.. Hadde ikke reagert slik om det var på Åpent liksom,

Dessuten tror jeg loonie og zakkoo er samme person. Uansett håper jeg vedkommede får en advarsel e.l.

Du setter her ut ubegrunnede rykter om andre brukere, noe vi setter svært liten pris på.

Slik ryktespredning bidrar så avgjort ikke konstruktivt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du setter her ut ubegrunnede rykter om andre brukere, noe vi setter svært liten pris på.

Slik ryktespredning bidrar så avgjort ikke konstruktivt.

Hvordan kan du si noe slikt når det er helt tydelig at de to er samme person? H*n glemte seg jo og brukte plutselig nicket zaakko istedetfor loonie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest HoSom Lo

Har sett gjennom tråden og slettet et par kommentarer.

Kjære webmaster, hvorfor slettet du min søte kommentar om smisking? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Moderator

Hvordan kan du si noe slikt når det er helt tydelig at de to er samme person? H*n glemte seg jo og brukte plutselig nicket zaakko istedetfor loonie.

Vi har ikke grunnlag for å mene at dette er samme person, og har heller ingen tro på det.

Om det allikevel skulle være samme person, så er det fortsatt ingen grunn til å fokusere på dette, da vi tillater bruk av flere nick (selv om vi ber folk avstå fra å bruke flere nick i en og samme tråd).

Men som sagt, vi ønsker ikke at slike rykter fremsettes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Moderator

Kjære webmaster, hvorfor slettet du min søte kommentar om smisking? ;)

Du kan jo reformulere din kommentar litt, så får den nok bli stående.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har ikke grunnlag for å mene at dette er samme person, og har heller ingen tro på det.

Om det allikevel skulle være samme person, så er det fortsatt ingen grunn til å fokusere på dette, da vi tillater bruk av flere nick (selv om vi ber folk avstå fra å bruke flere nick i en og samme tråd).

Men som sagt, vi ønsker ikke at slike rykter fremsettes.

Teksten i dette innlegget er fjernet av webmaster.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan kan du si noe slikt når det er helt tydelig at de to er samme person? H*n glemte seg jo og brukte plutselig nicket zaakko istedetfor loonie.

Zakko beklaget seg bare fordi han ble beskyldt for å a såret noen på overgrepsforumet.

Det er tydelig at de ikke er samme person.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jente31

Du setter her ut ubegrunnede rykter om andre brukere, noe vi setter svært liten pris på.

Slik ryktespredning bidrar så avgjort ikke konstruktivt.

Jeg beklager på det sterkeste at jeg har postet rykter. Også til den det gjelder.

Jeg syntes bare vedkommede gikk over streken, men legger meg langflat for at jeg har skrevet ting jeg ikke kunne vite sikkert om dette. Nå er jeg iallefall klar over det, og skal ikke la det skje mer.

Jeg ber også om unnskyldning, om jeg har tråkket på noen eller noe sånt. Det var heller ikke min hensikt

Jeg burde kansje skrevet ting annerledes, og legger meg langflat om jeg har formulert meg på en provoserende måte. Unnskyld til alle.

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jente31

OK.Tusen takk. Jeg håper at Webmaster kan slette de dårlige innleggene, for det var egentlig en fin tråd,og gjøre noe med den såkalte katta. Jeg synes i såfall han kødder med litt for alvorlige ting.. Hadde ikke reagert slik om det var på Åpent liksom,

Dessuten tror jeg loonie og zakkoo er samme person. Uansett håper jeg vedkommede får en advarsel e.l.

Jeg tar tilbake det jeg skrev ang denne personen. Det var feil gjort av meg, og burde ikke skjedd. Skal ikke påstå noe sånt mer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Jente31

Teksten i dette innlegget er fjernet av webmaster.

H*n gjorde det, men jeg tror det beste er at vi glemmer hele saken. For dette tar på. Takk for støtten, uanset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teksten i dette innlegget er fjernet av webmaster.

Jeg tror zaakko fikk opp andres innlegg i "svar til meg" eller noe sånt. Han var litt forvirret over hvem som svarte hvem i en tråd på Åpnet Forum også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har ikke grunnlag for å mene at dette er samme person, og har heller ingen tro på det.

Om det allikevel skulle være samme person, så er det fortsatt ingen grunn til å fokusere på dette, da vi tillater bruk av flere nick (selv om vi ber folk avstå fra å bruke flere nick i en og samme tråd).

Men som sagt, vi ønsker ikke at slike rykter fremsettes.

Jeg tror zaakko var en av dem som fikk andres svar i sin "svar til meg" i går. Han var tydelig forvirret i abort-tråden på Åpent Forum også, over hvem som svarte hvem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jente31

Jeg tror zaakko fikk opp andres innlegg i "svar til meg" eller noe sånt. Han var litt forvirret over hvem som svarte hvem i en tråd på Åpnet Forum også.

Ja, jeg må si jeg er forvirret jeg også. Og nå forstår jeg som jeg skrev i tråden under, litt mer.. At det ikke var samme person.

Kommer til å hate meg selv for dette, lenge. Men jeg har jo kun meg selv og takke for det, uansett.

Takk for at du gjorde oss oppmerksom på det, iallefall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg må si jeg er forvirret jeg også. Og nå forstår jeg som jeg skrev i tråden under, litt mer.. At det ikke var samme person.

Kommer til å hate meg selv for dette, lenge. Men jeg har jo kun meg selv og takke for det, uansett.

Takk for at du gjorde oss oppmerksom på det, iallefall.

Jeg er altså ikke helt sikker, jeg spurte han, men han skjønte ikke selv hva som skjedde.

PS - jeg har ikke lest tråden din :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jente31

Jeg er altså ikke helt sikker, jeg spurte han, men han skjønte ikke selv hva som skjedde.

PS - jeg har ikke lest tråden din :-)

Ok, takk uansett, jeg har nettopp sendt en mail til Webmaster og spurt om det er dette som har skjedd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...