Gå til innhold

For mye ad? Er surrete i hodet

Anbefalte innlegg

Sarah Elizabeth

Jeg vet man ikke skal skylde på medisiner og sykdom med én gang man merker en forandring, men lurer sånn på om jeg kanskje får for mye ad nå. Øket nylig fra 30 mg remeron til 45 mg fordi jeg var nedstemt.

På 30 mg sov jeg godt og rolig gjennom hele natten. Nå har jeg problemer med å sove fordi jeg henger meg opp i absurde tanker som jeg tenker om igjen og om igjen. Det kan være 2-3 replikker som jeg gjentar for meg selv. Mister helt begrepet om tid når dette pågår. Det kan føles som 10 min. siden jeg så på klokken sist, mens det i virkeligheten fort kan ha gått et par timer. Nattetimene går dermed utrolig fort.

I natt rotet jeg med hva slags husdyr jeg har (jeg har tre som betyr alt for meg). Var overbevist om at jeg hadde flere og var veldig bekymret for disse fordi jeg ikke kunne huske om jeg hadde fôret dem og hvor i huset jeg hadde sett dem sist. Trodde bl.a. at jeg eide en slange som jeg var redd var i sengen min og jeg torde nesten ikke røre meg. Sovnet imidlertid til slutt og da jeg våknet husket jeg alt og var helt klar over at jeg hadde rotet.

På dagtid surrer jeg ikke, men jeg merker at jeg er ganske motbydelig å være sammen med fordi jeg plumper ut med mye dumt som føles veldig gjennomtenkt og intelligent der og da, men som jeg skjønner i ettertid at var upassende og slemt å si. Er litt irritabel, men kan også være blid. Skifter fort.

Det er mulig dette ikke er noe, men er bekymret for om det kanskje er blitt litt for mye ad på meg nå. Jeg sliter med å holde på vekten og veier bare 44 kg for tiden (urk) hvis det har noe å si. Det er da altså 45 mg remeron jeg tar hver kveld.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/263965-for-mye-ad-er-surrete-i-hodet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...