Gjest slankenick Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Finnes det noe søtt og godt som ikke er for dyrt, som kan kombineres med slanking? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pekkaline Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 nøttemix? Det er div nøtter og frukter som smaker godt. Jeg betalte vel ca 15kr for en pose..... Hvor mye-lite kalorier det er er jeg usikker på..... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaffepiken Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Options kakao.. 40 kalorier pr kopp. Den er forresten bedre enn rett i koppen-kakaoen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
citygirl Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 nøttemix? Det er div nøtter og frukter som smaker godt. Jeg betalte vel ca 15kr for en pose..... Hvor mye-lite kalorier det er er jeg usikker på..... Nøtter og tørket frukt inneholder svært mye kalorier. Men det er sunt - fordi det inneholder det sunne fettet, men sunt fett setter seg også på sidebeina.:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mary Poppins Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 nøttemix? Det er div nøtter og frukter som smaker godt. Jeg betalte vel ca 15kr for en pose..... Hvor mye-lite kalorier det er er jeg usikker på..... nøtter er nok ikke akkurat slankekost desverre, det er veldig kaloririkt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aina E Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Det er vel i og for seg ikke kaloriene som man går mest opp i vekt av, men kombinasjoenen kalorier og karbohydrater, balansen mellom mettet/umettet fett osv... Alt som smaker søtt, påvirker blodsukkeret, så jeg ville prøvd meg på et kosthold bestående av proteiner, fiber, fett og lite karbohydrater. Om fett: http://www.matoghelse.no/sunne-fettkilder-i-hverdagen.413699-48598.html 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aina E Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 nøtter er nok ikke akkurat slankekost desverre, det er veldig kaloririkt. Feil... Det er perfekt slankekost. Fordi dette fettet er ikke noe som legger seg på feil sted, men fett som faktisk brukes i kroppen. Proteinene i nøttene holder på muskelmasse, så ikke det går tapt under slankingen. Kjedelig å slanke bort masse muskler fordi man ikke vet nok om kosthold. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mary Poppins Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Feil... Det er perfekt slankekost. Fordi dette fettet er ikke noe som legger seg på feil sted, men fett som faktisk brukes i kroppen. Proteinene i nøttene holder på muskelmasse, så ikke det går tapt under slankingen. Kjedelig å slanke bort masse muskler fordi man ikke vet nok om kosthold. vel, jeg elsker nøtter, men kjøper jeg en pose nøtter og spiser opp den så skal jeg love deg at jeg legger på meg, dersom jeg gjør dette ofte. hvis man slanker seg så skal man ha i seg rundt 1500 - 2000kcal om dagen (alt avhengig av aktivitetsnivå), og spiser man en pose nøtter så har man allerede brukt opp 500kcal. Gulerøtter med mager kesam dipp er et mye bedre alternativ. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest South Beach-berta Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 vel, jeg elsker nøtter, men kjøper jeg en pose nøtter og spiser opp den så skal jeg love deg at jeg legger på meg, dersom jeg gjør dette ofte. hvis man slanker seg så skal man ha i seg rundt 1500 - 2000kcal om dagen (alt avhengig av aktivitetsnivå), og spiser man en pose nøtter så har man allerede brukt opp 500kcal. Gulerøtter med mager kesam dipp er et mye bedre alternativ. Man blir ikke feit av nøtter alene - men dersom man spiser masse karbohydrater sammen med dem, blir det noe annet. Det er dette som skjer når man spiser nøtter og eks. rosiner sammen. Av en eller annen grunnn har tørkede aprikos veldig lav glykemisk indeks, så dette er min favoritt sammen med valnøtter f.eks. Jeg har nå slanket meg med South Beach i 11 dager og har tatt av 3 kg. Jeg spiser masse nøtter, av og til en hel pose Nut Temptation på en kveld... Jeg teller ikke kalorier i det hele tatt, og veier ikke noe av maten. Har bare lært meg grunnprinsippene i denne dietten, og da går resten som en lek. Spiser masse, er aldri sulten, likevel tikker vekta sakte men sikkert nedover :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
illuminatum Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Det er vel i og for seg ikke kaloriene som man går mest opp i vekt av, men kombinasjoenen kalorier og karbohydrater, balansen mellom mettet/umettet fett osv... Alt som smaker søtt, påvirker blodsukkeret, så jeg ville prøvd meg på et kosthold bestående av proteiner, fiber, fett og lite karbohydrater. Om fett: http://www.matoghelse.no/sunne-fettkilder-i-hverdagen.413699-48598.html Dersom man inntar 7000 kcal pr dag og forbrenner f eks 2400, så går man vel opp uansett hva man spiser? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Husker jeg lagde sjokoladepudding før. Melk, kakao og søtning. Godt og lite kalorier. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.