Gå til innhold

Får bare sagt en brøkdel av det jeg tenker på til psykologen..

Anbefalte innlegg

Gjest elvira 76

jeg går til en psykolog på en poliklinikk. har time annen hver uke. Skal slutte om en måned, da jeg skal begynne i gruppeterapi.

Jeg blir så frustrert over at det er så mye jeg vil snakke med henne om, men jeg får bare sagt en brøkdel av det jeg trenger å snakke om. Jeg kan selvsagt snakke om alt, men da blir det litt av alt og ikke nok om noe.

Ja jeg vet det må være sånn, og det er ingenting å gjøre med det.

Men kan dere kjenne dere igjen i dette her?

Fortsetter under...

Gjest Ellipse

Jeg kjenner meg veldig igjen!! Det er frustrerende å kjenne at tiden ikke strekker til. En knapp time annenhver uke er ikke mye...Selv har det gått mer enn en mnd. mellom mine psykologbesøk i det siste. Da føler jeg det er som å starte på nytt igjen hver gang..Kommer nesten alltid på ting etter timen som jeg burde sagt også. Hmm. Huskeliste er nok en god idé. Og å prioritere hva som er viktigst for deg å få drøfte her og nå.

Håper du får godt utbytte av gruppeterapien da. Får jeg spørre hva du sliter med?

Lykke til!

Gjest elvira 76

Jeg kjenner meg veldig igjen!! Det er frustrerende å kjenne at tiden ikke strekker til. En knapp time annenhver uke er ikke mye...Selv har det gått mer enn en mnd. mellom mine psykologbesøk i det siste. Da føler jeg det er som å starte på nytt igjen hver gang..Kommer nesten alltid på ting etter timen som jeg burde sagt også. Hmm. Huskeliste er nok en god idé. Og å prioritere hva som er viktigst for deg å få drøfte her og nå.

Håper du får godt utbytte av gruppeterapien da. Får jeg spørre hva du sliter med?

Lykke til!

hei!

Jeg sliter hovedsakelig med depresjon og relasjoner med andre mennesker. Jeg har vansker med å sette grenser for andre, og det hemmer meg en del i sosialt samvær med andre.

Dessuten sliter jeg med opplevelser fra en vanskelig barne og ungdomstid.

Så ja, jeg håper virkelig at gruppeterapi vil være tingen for meg:)

Gjest Ellipse

hei!

Jeg sliter hovedsakelig med depresjon og relasjoner med andre mennesker. Jeg har vansker med å sette grenser for andre, og det hemmer meg en del i sosialt samvær med andre.

Dessuten sliter jeg med opplevelser fra en vanskelig barne og ungdomstid.

Så ja, jeg håper virkelig at gruppeterapi vil være tingen for meg:)

En gruppe vil sikkert være et bra sted å øve seg i relasjoner med andre. Krysser fingrene for at du får god hjelp, elvira. Ha en god natt!

En gruppe vil sikkert være et bra sted å øve seg i relasjoner med andre. Krysser fingrene for at du får god hjelp, elvira. Ha en god natt!

vil bare si at jeg også kjenner meg igjen i dette...etter endt time er jeg oppgitt over at det er ting som er viktige for meg som jeg ikke har snakket om...jeg føler jeg begynner på nytt hver gang...jeg går cirka hver 3 måned...lite poeng i egentlig

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...