Turbo Skrevet 3. mai 2001 Del Skrevet 3. mai 2001 Heisann! Har fått en 2. opinion på kneproblemene mine og fått diagnosen betennelse/irritasjon i muskelfestet for lårmuskelen som vist nok kalles "gåsefoten". Dette muskelfestet ligger på innsiden av kneet. Problemet har oppstått som følge av overbelastning. Jeg fikk en kortisonsprøyte i hvert kne for å komme over det verste. Veien videre og "kuren" er å veeeeldig gradvis starte/øke løpstreningen igjen og ta tålmodigheten til hjelp samt å erstatte løps-økter med sykling. Nå er jeg utolmodig av natur og "avhengig" av løpsøktene mine så jeg aner at dette kan bli vanskelig. Men er det andre ting jeg kan gjøre for å helbrede raskere og evt. forebygge at jeg får dette tilbake? F.eks i form av spesielle styrkeøvelser som kan hjelpe meg. Noen som har tips og råd? Hilsen utolmodig 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sverre Mæhlum, Lege Skrevet 21. mai 2001 Del Skrevet 21. mai 2001 Kjære turbo. Var jeg deg ville jeg denne gang trene meg laaangsomt opp. Så slipper du nye runder med samme problemet om ikke så lenge. Det er ingen snarveier her dessverre. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.