Gå til innhold

Jeg propper i meg snop når jeg er deppis..

Gjest tusselini

Anbefalte innlegg

Gjest tusselini

Er det flere som har det som meg, at når livet er litt kjipere enn vanlig - det er DA det proppes innpå?

jeg er for tiden svært lei meg pga jobben og miljøet der...men det betyr også at jeg har begynt spise masse snop. For meg er det som om jeg "døyver" en slags smerte med å spise snop. Skikkelig usunt! Og jeg har gått opp to kilo på ti dager...sukk..

noen råd til hvordan stoppe denne spisingen? Spiser supersunt ellers...nokså mye lavkarbo...men hjelper jo ikke på vekta at jeg propper innpå.

hjelper kromtabletter egentlig? eller annet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest LOTUS78

Jeg spiste litt krom i begynnelsen av livsstilsendringen min. Jeg spiste 4-5krom tabletter om dagen, til jeg fikk kontroll på sukkeravhengigheten min. Nå har jeg er litt mer avslappet forhold til søtt, men kan ikke ha det hjemme i skapene.

Jeg tror ikke at det gjør noe å spise flere kromtabletter, jeg merket ikke noe annet enn at søthungeren min avtok til et nivå jeg geier å styre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LOTUS78

Glemte å si en ting, hvis du har det så trist på jobben at du omtrent blir deprimert, så må du prøve å finne en jobb og et miljø du trives i. Nå vet ikke jeg om det er noe som lar seg gjøre, men det har du sikkert tenkt på selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det eneste som hjelper er å ikke spise snop. Sorry!

Bare for å svare "krise møte":

vi er kanskje feite mennesker,

men du er et TEIT menneske -

OG VI KAN SLANKE OSS..... !!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest krise møte

Bare for å svare "krise møte":

vi er kanskje feite mennesker,

men du er et TEIT menneske -

OG VI KAN SLANKE OSS..... !!!!

Litt hårsår eller? Spør du, får du svar. Jeg har aldri sagt at noen er idioter. Det er viktig å ikke gjøre seg blind når en prøver å gå ned i vekt. Piller er ingen snarvei, til å gå ned i vekt. Dette blir ett sånnt "dulle innlegg ", se tråd ovenfor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Litt hårsår eller? Spør du, får du svar. Jeg har aldri sagt at noen er idioter. Det er viktig å ikke gjøre seg blind når en prøver å gå ned i vekt. Piller er ingen snarvei, til å gå ned i vekt. Dette blir ett sånnt "dulle innlegg ", se tråd ovenfor.

Synes du kom med et med godt svar, jeg, det eneste riktige faktisk; det er jo dessverre slik at det ikke finnes noen annen utvei enn à la vaere à hive i seg usunn mat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes du kom med et med godt svar, jeg, det eneste riktige faktisk; det er jo dessverre slik at det ikke finnes noen annen utvei enn à la vaere à hive i seg usunn mat.

Tusselini ber om råd til hvordan hun kan klare å slutte å proppe seg.

"Det er bare å slutte." er vel neppe det svaret hun var ute etter, kanskje?

Det er sikkert mange her inne som sliter med trøstespising - kanskje noen har tips eller råd til hvordan man kan stoppe?

Jeg fatter ikke hvorfor folk ikke bare kan holde kjeft hvis de ikke har noe bedre å komme med, jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mange kilo lettere

Helt enig med deg! Jeg gikk ned i vekt etter at jeg sluttet å handle snop.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mange kilo lettere

Tusselini ber om råd til hvordan hun kan klare å slutte å proppe seg.

"Det er bare å slutte." er vel neppe det svaret hun var ute etter, kanskje?

Det er sikkert mange her inne som sliter med trøstespising - kanskje noen har tips eller råd til hvordan man kan stoppe?

Jeg fatter ikke hvorfor folk ikke bare kan holde kjeft hvis de ikke har noe bedre å komme med, jeg.

Hallo! Det var et godt råd! Veien er kortere til skapet enn til butikken når suget kommer. Jeg snakker av erfaring. Et råd til: Ikke handle når du er sulten, for da er det lettere å falle for fristelser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo! Det var et godt råd! Veien er kortere til skapet enn til butikken når suget kommer. Jeg snakker av erfaring. Et råd til: Ikke handle når du er sulten, for da er det lettere å falle for fristelser.

Javel.

Du får gå inn på røykesluttforum og svare de som spør hvordan de skal slutte å røyke med "Det eneste som hjelper er å ikke røyke."

Tror du de blir glade da?

God... at jeg gidder dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mange kilo lettere

Javel.

Du får gå inn på røykesluttforum og svare de som spør hvordan de skal slutte å røyke med "Det eneste som hjelper er å ikke røyke."

Tror du de blir glade da?

God... at jeg gidder dette.

Jadda! Så enkelt er det: Bare å la være å ha det i hus. Stikkord: Motivasjon & Viljestyrke

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det vet vi vel! Problemet er å faktisk stoppe det.

For mange overvektige er mat i diverse former et slags narkotikum.

Man kan selvsagt si til narkomane og alkoholikere - det er bare kutte det ut. Men de fleste vil si at det faktisk ikke er så enkelt.

Og legger du til det faktum at narkomane og alkoholikere faktisk kan overleve uten narkotika og alkohol, men vi ikke kan overleve uten mat, så blir tingene enda vanskeligere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første gangen jeg bruke kromtabletter så virket det. Andre gangen ikke.

Jeg prøver å løse problemet med å spise et sunt måltid, og så gå ut å gå tur. Da klarer jeg ofte å gå av meg søt-trangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...