Gå til innhold

Uten fysisk kontakt

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest undrerinne

Det tror jeg ikke - tror kanskje jeg skal begynne med å eksponere meg mer for kontakt med andre selv om det er kjempeskummelt.

Hva er dine tanker rundt fysisk kontakt? Ønsker du det/ønsker du det ikke?

Ønsker nok noe fysisk kontakt. Syns også endel fysisk kontakt virker ubehagelig og jeg er redd. Ser ikke for meg hvordan jeg skal kunne oppnå noe av denne kontakten i livet.

Hvor tenker du det er naturlig å få eksponering for fysisk kontakt?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/264291-uten-fysisk-kontakt/#findComment-2122514
Del på andre sider

Ønsker nok noe fysisk kontakt. Syns også endel fysisk kontakt virker ubehagelig og jeg er redd. Ser ikke for meg hvordan jeg skal kunne oppnå noe av denne kontakten i livet.

Hvor tenker du det er naturlig å få eksponering for fysisk kontakt?

Tja, et godt spørsmål. Jeg er så heldig å ha en sønn på 6 år - der blir det jo en del kontakt selv om han bare bor hos meg av og til. Ellers prøver jeg å klemme venner når jeg møter dem. Mer kontakt enn det, føler jeg meg ikke klar for. Psykiateren min har tilbudt seg å holde meg i hånden for å eksponere meg for kontakt, men det klarer jeg foreløpig ikke.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/264291-uten-fysisk-kontakt/#findComment-2122531
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...