Gjest Little miss sunshine:D Skrevet 30. januar 2007 Skrevet 30. januar 2007 Hei folkens, Hvilken studie bør jeg velge ettersom jeg vil jobbe innenfor bank bransjen. Har hatt lyst til å jobbe i en bank siden 18 års alderen, and don`t ask me why. Jeg kan nevne at jeg er utdannet som regnskaps og lønnsmedarbeider. Og har tenkt å ta et års studie i økonomi. Men det blir deltid for meg i og med at jeg jobber. Takk for at dere gadd å lese mitt innlegg:) Nå håper jeg at jeg kan få fornuftige svar også 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 30. januar 2007 Skrevet 30. januar 2007 En venninne av meg studerte finans på TØH, hun jobber nå i bank. Det er sikkert mye annet man kan studere også, det er vel ingen spesiell "bankarbeiderutdannelse". 0 Siter
kaffepiken Skrevet 30. januar 2007 Skrevet 30. januar 2007 Hvis du har tenkt å begynne som kasserer i bank er det ikke noen spesiell utdannelse men personlig egnethet.. Det du har burde holde. Så tror jeg bankene har spesielle opplæringsstiger - i hvertfall var det sånn for 10 år siden ) 0 Siter
fresja Skrevet 30. januar 2007 Skrevet 30. januar 2007 Jeg ville forsøkt å søke på ledige jobber i bank. Så kan du ta gratis utdanning i Bankakademiet, eller hva det nå heter. 0 Siter
Gjest Little miss sunshine:D Skrevet 31. januar 2007 Skrevet 31. januar 2007 Jeg ville forsøkt å søke på ledige jobber i bank. Så kan du ta gratis utdanning i Bankakademiet, eller hva det nå heter. Oi interessant, bankakademiet. Vet du noe mer om dere? 0 Siter
Gjest Little miss sunshine:D Skrevet 31. januar 2007 Skrevet 31. januar 2007 BI Bank og Finans kanskje? Finnes det et eget fag som heter det? 0 Siter
Gjest Little miss sunshine:D Skrevet 31. januar 2007 Skrevet 31. januar 2007 Hvis du har tenkt å begynne som kasserer i bank er det ikke noen spesiell utdannelse men personlig egnethet.. Det du har burde holde. Så tror jeg bankene har spesielle opplæringsstiger - i hvertfall var det sånn for 10 år siden ) Hva slags jobb gjør en kasserer? 0 Siter
fresja Skrevet 31. januar 2007 Skrevet 31. januar 2007 Oi interessant, bankakademiet. Vet du noe mer om dere? Nei, jeg vet ikke noe om bankakademiet. har bare hørt flere bankansatte se at de tar videreutdanning der. 0 Siter
kaffepiken Skrevet 31. januar 2007 Skrevet 31. januar 2007 Hva slags jobb gjør en kasserer? Er kundebehandler i en bankfilial. Utfører transaksjoner, gir råd om opprettelse av kontoer etc.. 0 Siter
pampen Skrevet 31. januar 2007 Skrevet 31. januar 2007 Oi interessant, bankakademiet. Vet du noe mer om dere? Bankakademiet, opprettet 1965 som en fortsettelse av Bankskolen (fra 1929) og Den høyere Bankskole (fra 1948). Er fra 1994 en del av nåv. Handelshøyskolen BI. 0 Siter
Gjest Little miss sunshine:D Skrevet 2. februar 2007 Skrevet 2. februar 2007 Er kundebehandler i en bankfilial. Utfører transaksjoner, gir råd om opprettelse av kontoer etc.. Går deg sikkert på nervene løs..må bare spørre..må man så må man:P Du får smøre deg med litt tålmodighet:) Altså hvis man har tenkt å jobbe som kundebehandler i en bank..hvor skal man henvende seg for å få jobb der? Gi en interesse søknad eller oppsøke vikarbyråer? 0 Siter
kaffepiken Skrevet 2. februar 2007 Skrevet 2. februar 2007 Går deg sikkert på nervene løs..må bare spørre..må man så må man:P Du får smøre deg med litt tålmodighet:) Altså hvis man har tenkt å jobbe som kundebehandler i en bank..hvor skal man henvende seg for å få jobb der? Gi en interesse søknad eller oppsøke vikarbyråer? Neida, du går meg ikke på nervene ) Jeg kjenner noen som har fått jobb i bank via vikarbyrå. Altså først ansatt gjennom vikarbyrå, deretter ble han fast ansatt av banken. Så var det visst muligheter for å få intern kursing videre for å stige i gradene. 0 Siter
Gjest Little miss sunshine:D Skrevet 2. februar 2007 Skrevet 2. februar 2007 Neida, du går meg ikke på nervene ) Jeg kjenner noen som har fått jobb i bank via vikarbyrå. Altså først ansatt gjennom vikarbyrå, deretter ble han fast ansatt av banken. Så var det visst muligheter for å få intern kursing videre for å stige i gradene. Okay...last question..hvilken utdannelse hadde han?? Du er så snill så 0 Siter
kaffepiken Skrevet 4. februar 2007 Skrevet 4. februar 2007 Okay...last question..hvilken utdannelse hadde han?? Du er så snill så Vanlig artium.. Ikke noen utdannelse innen økonomi eller noe sånt. 0 Siter
Gjest Little miss sunshine:D Skrevet 6. februar 2007 Skrevet 6. februar 2007 Vanlig artium.. Ikke noen utdannelse innen økonomi eller noe sånt. Tusen takk for svaret 0 Siter
Gjest zakkoo Skrevet 6. februar 2007 Skrevet 6. februar 2007 Bli pilot! Sikret jobb, bra pensjonsordning og kjempelønn! Eller ingeniør. Sikret jobb da også. 0 Siter
Gjest Bankfinans Skrevet 10. februar 2007 Skrevet 10. februar 2007 Finnes det et eget fag som heter det? Ikke bare ett fag... http://www.bi.no/templates/BusinessSector____38381.aspx 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.