Gå til innhold

meningen med livet

Anbefalte innlegg

Noen ganger tenker jeg at det kan være greit å leve etter mottoet: "Jeg kan ikke bestemme hvordan jeg skal ha det, men jeg kan styre bein og armer (dvs. handlinger)."

Mens man venter på at livet en eller annen gang skal bli bedre, kan tiden brukes til handlinger som på sikt kanskje kan gi en endring.

Men Vanilje, jeg vet at dette ikke er så lett å gjennomføre. Skulle allikevel ønske at du klarte å komme i gang med denne styringen av bein og armer - du trenger ikke å være villig til å innse at du har en kropp for å styre beina ut i skogen (ta med hodelykt!).

Jeg tror fortsatt at det er mulig å få et ok liv også for deg.

Takk for at du har tro på meg. Har ikke så mye tro på noe som helst for tiden. Og blir forvirret av å lese alle innleggene her inne om faren ved langvarig psykodynamisk terapi. Det er jo meg det...

Men.. skal jeg ut i skauen nå så må jeg ha mer enn hodelykt. Her snakker vi truger, nødraketter, spade for å kunne grave seg ned i tide...myyyye snø her.

Og sola, den derre store, runde , gule dingsen på himmelen? Den kunne jeg gjerne tenkt meg å få sett snart. De sier den har vært her noen uker, men jeg tror jeg må ha sovet de minuttene den er fremme.

Sorry, skal være litt seriøs. Det var et fint "motto" du skrev, *skuler bort på trimsykkelen*, skal ta det opp til vurdering.

Fortsetter under...

• Svar 40
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• vanilje

17

• frosken

5

• Dorthe

4

• ¤ Skara ¤

1

Mest aktive i denne tråden

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...