Gå til innhold

Å miste tillit/ta avstand pga kritikk..

Anbefalte innlegg

Gjest Jente31

En dag fikk jeg kritikk fordi jeg har skrevet mye her i en periode. Det føltes urettferdig, og jeg gikk i forsvarsposisjon. Jeg ble veldig lei meg og handlet bl.a galt. Jeg tenkte også at nå tør jeg ikke åpne meg mer! Nå vil jeg ikke til psykiater!

Har ofte reagert slik om noen har kritisert meg, nettopp ved å miste tillit/ta avstand. Ikke bra?! Jeg er derfor takknemlig for at noen fikk opp mine øyne ved å få meg til å tenke annerledes. Jeg lærte altså mye av dette.

Jeg er svært stresset og derfor impulsiv (eg setter bl.a alt for store krav til meg selv). Så ja, kritikk hjelper meg. Og det har vært viktig for meg å skrive mye i denne perioden, det har hjulpet meg på veien mot å åpne opp, og jeg gruer meg ikke like mye til utredningen :-)

Fortsetter under...

liljensverden

Jeg må sprine nå, skal rekke terapien, men først vi jeg skriiike til deg:

IKKE SLUTT Å SKRIV HER. FORTSETT MED DET!!! OG MYE!!!

Jeg har nytta av det du skriver. Så for min del må du gjerne fylle opp siden!! =)

Klem fra Liljen

Gjest Jente31

Jeg må sprine nå, skal rekke terapien, men først vi jeg skriiike til deg:

IKKE SLUTT Å SKRIV HER. FORTSETT MED DET!!! OG MYE!!!

Jeg har nytta av det du skriver. Så for min del må du gjerne fylle opp siden!! =)

Klem fra Liljen

Tusen takk for hyggelig tilbake melding. Kommer nok til å fortsette å skrive inn om jeg lurer på noe, men jeg har fått svar på mye, så behovet blir vel ikke like stort. Men at det er nyttig, ja det er det. Er spennende å bli kjent med seg selv, på godt og vondt!

Lykke til i terapien i dag da! Klem :o)

Gjest Jente31

Så bra! Gratulerer! Det er så fint når man kjenner at man tøyer seg og vokser. Selv om det svir. Modig av deg!

:)

Tusen takk! Ja, det svir. Har straffet meg selv hardt pga dette. Men vondt skal vondt fordrive.. Derfor er det godt å få tilbakemelding på at man har lært noe utav det.

Ha en fin dag! :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...