Gå til innhold

Ndh- Å hoppe i det!

Anbefalte innlegg

Jeg har tidligere vært veldig dårlig. Men har tvunget meg ut i jobbe igjen, en jobb jeg aldri hadde turt å ta hvis jeg hadde visst på forhånd hva det innebar. Jeg ble faktisk "headhuntet", og de visste ikke om min fortid om å slite mye psykisk. Det har gått veldig bra.

Jeg har nå fått en ekstrajobb som inneæbarer å sitte i fokus i ekspedisjon, en ganske attraktiv jobb med mange søkere, iallefall attraktiv for meg.

JEG har fått den jobben, så da må jeg ha gjort en godt inntrykk. Men jeg er redd for å bli stressa med mange folk osv. Men jeg har valgt å hoppe idet, og ta det som det kommer.

Hva tror du. Bør man kjenne sine begrensinger, da jeg sliter med å være i fokus og er redd ja kan blir stressa hvis det blir for mange folk osv.. eller bør jeg gjøre som før og bare hoppe i det før jeg rekker å tenke sånne tanker.

Det har gått bra før. Jeg blir alltid overveldet på forhånd og tror jeg ikke skal klare det. Men erfaringen min er at jeg er flink i jobben. Men nå er jeg redd for å få jernteppe når jeg blir sittende i fokus, bli stressa osv, så de skal synes jeg er helt teit og udugelig.Men det går vel an å prøve??

Det høres kanskje ut som et luksusproblem for noen,men der jeg er nå, hvor jeg vil komme meg videre, er jeg så usikker.

Mhv

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/264564-ndh-%C3%A5-hoppe-i-det/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...