Gjest normal Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Jeg har tidligere vært veldig dårlig. Men har tvunget meg ut i jobbe igjen, en jobb jeg aldri hadde turt å ta hvis jeg hadde visst på forhånd hva det innebar. Jeg ble faktisk "headhuntet", og de visste ikke om min fortid om å slite mye psykisk. Det har gått veldig bra. Jeg har nå fått en ekstrajobb som inneæbarer å sitte i fokus i ekspedisjon, en ganske attraktiv jobb med mange søkere, iallefall attraktiv for meg. JEG har fått den jobben, så da må jeg ha gjort en godt inntrykk. Men jeg er redd for å bli stressa med mange folk osv. Men jeg har valgt å hoppe idet, og ta det som det kommer. Hva tror du. Bør man kjenne sine begrensinger, da jeg sliter med å være i fokus og er redd ja kan blir stressa hvis det blir for mange folk osv.. eller bør jeg gjøre som før og bare hoppe i det før jeg rekker å tenke sånne tanker. Det har gått bra før. Jeg blir alltid overveldet på forhånd og tror jeg ikke skal klare det. Men erfaringen min er at jeg er flink i jobben. Men nå er jeg redd for å få jernteppe når jeg blir sittende i fokus, bli stressa osv, så de skal synes jeg er helt teit og udugelig.Men det går vel an å prøve?? Det høres kanskje ut som et luksusproblem for noen,men der jeg er nå, hvor jeg vil komme meg videre, er jeg så usikker. Mhv 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/264564-ndh-%C3%A5-hoppe-i-det/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.