Deanna Skrevet 1. februar 2007 Skrevet 1. februar 2007 http://www.aftenposten.no/nyheter/uriks/article1625440.ece 0 Siter
plagermeg Skrevet 1. februar 2007 Skrevet 1. februar 2007 Jeg kunne ikke annet enn å le! Dette var komisk og morsomt! (sikkert ikke for dem men) 0 Siter
Deanna Skrevet 1. februar 2007 Forfatter Skrevet 1. februar 2007 Jeg kunne ikke annet enn å le! Dette var komisk og morsomt! (sikkert ikke for dem men) jeg har tatt immovane og dratt på fest. Den sovemedisinene er skummel. 0 Siter
Gjest zakkoo Skrevet 1. februar 2007 Skrevet 1. februar 2007 jeg har tatt immovane og dratt på fest. Den sovemedisinene er skummel. LOL! Har alltid vært fascinert av søvngange. Farfaren min gikk turer rundt huset i søvne. Han var klar over det selv, men husket det aldri. En gang filmet faren min det. 0 Siter
Farmer Skrevet 2. februar 2007 Skrevet 2. februar 2007 LOL! Og jeg som nettopp har vært på apoteket og henta ut en resept på Zolpidem... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.