Gjest Sapp Skrevet 4. mai 2001 Del Skrevet 4. mai 2001 Søren klype. Jeg løfta litt for tungt uten å være varm nok! Armen er bare SÅ vond. Det er over en uke siden og den blir ikke bedre, snarere tvert imot. Hva gjør jeg nå da? Venter til det går over av seg selv? Jeg kan jo nesten ikke re opp senga uten at den gjør sinnsykt vondt.......herregud så teit å ikke varme opp skikkelig.....stønn..... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SierDuDet Skrevet 4. mai 2001 Del Skrevet 4. mai 2001 Når det ikke har gått over på en uke, da går du til legen! Selv prøver jeg de første dagene og kurere med ibux eller dispril da disse inneholder.. hva heter det igjen? Husker ikke jeg, men noe som hjelper til å løse opp musklene ihvertfall... Har god erfaring ved dispril med muskelstrekk, men når det har vart en uke bør du komme deg til legen! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
John Gunnar Oppheim, Instruktør Skrevet 7. mai 2001 Del Skrevet 7. mai 2001 Hei, uff dette hørtes ikke bra ut. Over en uke? det var lenge. Du får bare hvile armen til den blir bra- det er ikke annet som hjelper. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.