Gå til innhold

Ganske utrolig at dette er laget av marsipan!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Uff, jeg synes nesten de var litt ekle, jeg. Så utrolig livaktige - men på størrelse med et lite foster!

Kunne aldri tenkt meg å kjøpe dem - eller ha dem i hus!

Helt enig. Klikket meg fort ut av den siden...

Skrevet

Fikk ikke sendt de hun har laget av marsipan, men de er helt like de som er på denne linken jeg sendte ut.

Ingen spiser de da:))) hadde ikke jeg klart iallefall:)))

Hadde det ligget en sånn på ei kake hadde jeg skjært pent rundt!

Var i barnedåp til ei jeg er tante til og de hadde en sånn baby som lå i en kurv...ble tatt vare på den he he:

Nei, hun har ikke laget noe som helst av marsipan, det er bare tull som har blitt spredt på epost :)

hidi, the scorpion
Skrevet

Nydeligste jeg har sett! Noen var bare sååå levende...

Skrevet

Som du ser på denne linken er det ikke riktig at de er laget av marsipan. "Real pictures; inaccurate description."

Var kansje derfor jeg la linken ut:))))

candyqueen_83
Skrevet

Syns nesten det så litt ekkelt ut jeg.. Det var så altfor likt.

Skrevet

Fikk ikke sendt de hun har laget av marsipan, men de er helt like de som er på denne linken jeg sendte ut.

Ingen spiser de da:))) hadde ikke jeg klart iallefall:)))

Hadde det ligget en sånn på ei kake hadde jeg skjært pent rundt!

Var i barnedåp til ei jeg er tante til og de hadde en sånn baby som lå i en kurv...ble tatt vare på den he he:

De er nok ikke laget i marsipan men en slags fimoleire.

http://www.camilleallen.com/

Skrevet

Ja, nydeleg!

Eg skulle gjerne hatt "Alyssa" til dåpsdekorasjon, ho likna ikkje så lite på lill'snuppa mi :)

Skrevet

Ja, nydeleg!

Eg skulle gjerne hatt "Alyssa" til dåpsdekorasjon, ho likna ikkje så lite på lill'snuppa mi :)

Litt for bra laget de der! Utrolig ekte :)))

• 2 uker senere...
Skrevet

Syntetisk leire.

Synes dei der små figurane var litt ekle. Dei liknar på bitte små babyer som ikkje fekk leva *grøss*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...