Gjest Mange tanker Skrevet 3. februar 2007 Skrevet 3. februar 2007 Er det noen som vet hvordan det blir med fødselspenger når en er midlertidig ufør. Hva med permisjon til far, når mor likevel er hjemme pågrunn av uførepensjon? 0 Siter
cerveza Skrevet 8. februar 2007 Skrevet 8. februar 2007 Hei! Så det var dårlig med svar til deg og jeg er vel ikke egentlig den rette til å svare men jeg er på rehabilitering selv og har hørt at dersom en blir ufør er man mye sterkere stilt...? Anbefaler deg å søke temaet på barnimagen.com. Håper du finner svar! ) 0 Siter
Gjest Mange tanker Skrevet 9. februar 2007 Skrevet 9. februar 2007 Hei! Så det var dårlig med svar til deg og jeg er vel ikke egentlig den rette til å svare men jeg er på rehabilitering selv og har hørt at dersom en blir ufør er man mye sterkere stilt...? Anbefaler deg å søke temaet på barnimagen.com. Håper du finner svar! ) Takk for tipset, får prøve det. Blir sikkert ei råd. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.