Gå til innhold

Hvor mye skal man tåle?

Anbefalte innlegg

Jeg tenker på å kutte ut mamma for en periode. Hver gang jeg er på besøk hos henne ender det med at vi krangler. Det starter som regel med at jeg sier fra fordi hun har en hissig tone altfor ofte. Når jeg sier ifra, går hun i forsvar og hisser seg enda mere opp. Jeg har prøvd å være mild og omsorgsfull, men det er grenser for hvor mye jeg kan tåle, når hun er hissig og utolerang.

Hvordan skal jeg forholde meg til denne situasjonen?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/264791-hvor-mye-skal-man-t%C3%A5le/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvor gammel er hun?

Kansje hun begynner å komme i overgangsalderen?

Har dere altid hatt sånn?

Vanskelig å sette seg inn i sitvasjonen, men ikke noe koselig når det blir bare krangling:)))

Du kan jo ha en pause, så tar hun sikkert kontakt og lurer på hvorfor du ikke kommer på besøk mer, da kan du jo fortelle henne grunnen:)))

Hvor gammel er hun?

Kansje hun begynner å komme i overgangsalderen?

Har dere altid hatt sånn?

Vanskelig å sette seg inn i sitvasjonen, men ikke noe koselig når det blir bare krangling:)))

Du kan jo ha en pause, så tar hun sikkert kontakt og lurer på hvorfor du ikke kommer på besøk mer, da kan du jo fortelle henne grunnen:)))

Hun er 53 år gammel. Hun har vel alltid hatt litt kort lunte, men det er først i det siste at jeg har begynt å si ifra. Syns synd på henne, for det bunner sikkert i at hun ikke har det så lett. Samtidig syns jeg det ikke er rettferdig at hun skal la det gå utover andre.

Hun er 53 år gammel. Hun har vel alltid hatt litt kort lunte, men det er først i det siste at jeg har begynt å si ifra. Syns synd på henne, for det bunner sikkert i at hun ikke har det så lett. Samtidig syns jeg det ikke er rettferdig at hun skal la det gå utover andre.

Veldig vanskelig, vondt er det også.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...