Gå til innhold

Favoritt-twist?

Gjest zakkoo

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hare1365380455

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1170506850' post='3508161]

Den med en nøtt inni. Gullpapir :)

Den kan du få, for jeg tåler ikke nøtten inni. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1170506850' post='3508161]

Den med en nøtt inni. Gullpapir :)

Liker du den? Det er den jeg alltid kaster...de gangene jeg har twist er alltid de ekle gullpapirpakkede nøttetwistene igjen og går i søpla. ,-P

Du kan få dem i presang når du kommer nedover, hvis jeg har twist i mellomtiden. ;-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den med jordbær inni. Tror ikke dne er der lenger. :-(

Marsipan er og god. Og japp.

Men ikke harde karamelltwist. og heller ikke nøttetwist. *urk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker du den? Det er den jeg alltid kaster...de gangene jeg har twist er alltid de ekle gullpapirpakkede nøttetwistene igjen og går i søpla. ,-P

Du kan få dem i presang når du kommer nedover, hvis jeg har twist i mellomtiden. ;-P

He he... Du kan spare de opp så jeg kan spise meg mett på de! (Eller var det feit?) *Knis*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hare1365380455

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1170508552' post='3508198]

He he... Du kan spare de opp så jeg kan spise meg mett på de! (Eller var det feit?) *Knis*

Jeg liker de også, så det er dumt jeg ikke tåler de der nøttene. Jaja, mer til deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Banan nå for den jeg likte aller best var aprikos å den glimrer med sitt fravær ennå.

Ser at alle de jeg ville kastet er det andre her som elsker så ja vi har forskjellig smak.

å jeg som trodde at alle kastet kokos og lakris :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Banan nå for den jeg likte aller best var aprikos å den glimrer med sitt fravær ennå.

Ser at alle de jeg ville kastet er det andre her som elsker så ja vi har forskjellig smak.

å jeg som trodde at alle kastet kokos og lakris :(

Bananen ble jo fjernet for noen år tilbake, men folk protesterte så heftig at Freia så seg nødt til å gjenskape den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...