Gå til innhold

normalt eller tynn?

enmina

Anbefalte innlegg

Dame 34 år er 173,5 og 64 kilo.Jeg lurer på om 68 cm rundt livet på det smaleste området er normal livvidde.trener mye og prøver å spise lite godteri.Hilsen meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er 164 og 58 kilo. Ca. 70 rundt livet.

Merker at det kan være vanskelig å finne bukser som passer rundt livet for å finne noe som er smalt nok. (Og som er store nok rundt livet)

Så jeg synes 68 cm er smalt uten å være veldig tynn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Jeg er 169 høy og mellom 68 og 70 cm rundt livet. Det varierer med dagsformen. Jeg har ganske kraftig beinbygning, men vil tro det er ganske gjennomsnittlig livvidde egentlig. Jeg er ikke spesielt tynn, men heller normal, vil jeg påstå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest milliee

Da tror jeg du er tynn-gratulerer :-)

Jeg veier det samme som deg og er 14 cm kortere og jeg er normal:-) Men det hender jeg spiser cheeseburger :S

Er 87 cm i livvidden. Eller 73. Eller 80. Kommer an på hvor mye jeg strekker meg og holder pusten og måler stramt eller ikke. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...