Gjest (Anonymous) Skrevet 4. mai 2001 Del Skrevet 4. mai 2001 Jeg fikk en baby for 5 måneder siden. Først nå begynner magen min å bli mindre, jeg jogger og går mye tur med vogn. Men jeg skulle gjerne hatt strammere mage og overarmer. Vil romaskin hjelpe? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
John Gunnar Oppheim, Instruktør Skrevet 6. mai 2001 Del Skrevet 6. mai 2001 Hei, roing vil være flott trening til overarmens forside, og ikke minst underarmer, og ryggen din. Magen vil få rikelig trening gjennom joggingen. Evt. kan du også bruke sit-ups, men da kun lett. Vær kalr over at jogging belaster mange muskler, og at supplerende styrketrening fort kan legge stor belastning på deler av muskulaturen. Jeg tenker da spesielt på hoftebøyere, mage, legger og korsrygg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poe Skrevet 17. mai 2001 Del Skrevet 17. mai 2001 Hadde helt glemt den smarte oppfinnelsen som heter romaskin Det skal jeg kjøpe meg. hoho! (må bare "vil du bli millionær - > ja takk" først) Takk for tipset. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.