Gå til innhold

bivirkninger, medaljens bakside.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest følungen

Endel bivirkninger må vi jo måtte tåle. Men når bivirkningene blir så store at de blir verre enn selve sykdommen må det jo være lov til å vurdere bytte. Man skal jo som regel leve i lang tid med disse medisinene og da er det viktig og finne noen som en kan leve best mulig og ha det bra med.

Men er enig med deg i at noe må vi kunne tåle, tror mange slutter alt for tidlig også. De medisinene jeg har prøvd har som regel gitt mest bivirkninger de første 14 dager, for så og avta.

Gjest mvh meg!

Endel bivirkninger må vi jo måtte tåle. Men når bivirkningene blir så store at de blir verre enn selve sykdommen må det jo være lov til å vurdere bytte. Man skal jo som regel leve i lang tid med disse medisinene og da er det viktig og finne noen som en kan leve best mulig og ha det bra med.

Men er enig med deg i at noe må vi kunne tåle, tror mange slutter alt for tidlig også. De medisinene jeg har prøvd har som regel gitt mest bivirkninger de første 14 dager, for så og avta.

enig=)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...