margerita1365380476 Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 KJøpte meg en fin spinningsykkel for 3 år siden som jeg nesten ikke har brukt. Jeg har lyst til å begynne å trene, men det er vanskelig å komme ut på dagtid når minstemann sover formiddagslur. Går tur med vogna da, men blit ikke så svett av det... Nå har jeg lyst på tredemølle. Jeg liker å gå tur og tror jeg vil bruke den litt mer enn sykkelen. Hva tror dere? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NeaNoor Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Jeg ville heller kjøpt en slik: http://www.xxl.no/xxl_templates/Produkt____44758.aspx 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fuji1365380447 Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Jeg tror at det er totalt bortkastede penger. Dersom du ikke klarer å motivere deg til å hverken sykle på spinningsykkelen eller til å treningsgå med vogna - hva får deg da til å tro at du skal finne motivasjon til å traske på en tredemølle??? Begynne å gå turer med vogna i bakker, da skal jeg love deg at du blir svett. Og sett deg på sykkelen, jente! Ikke bruk penger på flere duppedingser, det er ikke utstyret det står på, men motivasjonen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anaïs Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Jeg tror at det er totalt bortkastede penger. Dersom du ikke klarer å motivere deg til å hverken sykle på spinningsykkelen eller til å treningsgå med vogna - hva får deg da til å tro at du skal finne motivasjon til å traske på en tredemølle??? Begynne å gå turer med vogna i bakker, da skal jeg love deg at du blir svett. Og sett deg på sykkelen, jente! Ikke bruk penger på flere duppedingser, det er ikke utstyret det står på, men motivasjonen. Sà sant, sà sant... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jorunn Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Jeg ville heller kjøpt en slik: http://www.xxl.no/xxl_templates/Produkt____44758.aspx Jeg er veldig fornøyd med crosstrainer. Tredemølle kan jeg ikke bruke p.g.a. kronisk beinhinnebetennelse og sykkeling er drittkjedelig. Det overrasket meg hvor lett det egentlig var å trene med crosstrainer og hvor lite belastning det er for beina. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.