Gå til innhold

Spinningsykkel eller tredemølle?

margerita1365380476

Anbefalte innlegg

margerita1365380476

KJøpte meg en fin spinningsykkel for 3 år siden som jeg nesten ikke har brukt.

Jeg har lyst til å begynne å trene, men det er vanskelig å komme ut på dagtid når minstemann sover formiddagslur.

Går tur med vogna da, men blit ikke så svett av det...

Nå har jeg lyst på tredemølle. Jeg liker å gå tur og tror jeg vil bruke den litt mer enn sykkelen.

Hva tror dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

fuji1365380447

Jeg tror at det er totalt bortkastede penger.

Dersom du ikke klarer å motivere deg til å hverken sykle på spinningsykkelen eller til å treningsgå med vogna - hva får deg da til å tro at du skal finne motivasjon til å traske på en tredemølle???

Begynne å gå turer med vogna i bakker, da skal jeg love deg at du blir svett. Og sett deg på sykkelen, jente!

Ikke bruk penger på flere duppedingser, det er ikke utstyret det står på, men motivasjonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror at det er totalt bortkastede penger.

Dersom du ikke klarer å motivere deg til å hverken sykle på spinningsykkelen eller til å treningsgå med vogna - hva får deg da til å tro at du skal finne motivasjon til å traske på en tredemølle???

Begynne å gå turer med vogna i bakker, da skal jeg love deg at du blir svett. Og sett deg på sykkelen, jente!

Ikke bruk penger på flere duppedingser, det er ikke utstyret det står på, men motivasjonen.

Sà sant, sà sant...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...