Gjest vil ha godt brød Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Har kjøpt brødbakemaskin merke Bomann på Netthandelen for over et år siden. Skulle prøve den for første gang i dag, men den mangler bruksanvisning og oppskriftshefte! I tillegg er panelet på tysk... Så,- altså: kan noen være så snill å gi meg noen sunne brødbakemaskinbrødoppskrifter? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Merkelig at det ikke fulgte med et oppskriftshefte. Jeg gjør det slik: 3 dl vann, 1 måleskje salt, 2 måleskjeer sukker (kan tenkte meg at disse måleskjeene er omtrent som en teskje). 2 ss olje. 3 dl. blandet grovt mel/solsikkefrø o.l. 5 dl. hvetemel + 2 måleskjeer tørrgjær. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bakemaskin Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Har du sett brødblandingene på butikken som er egnet for brødbakemaskin? Du tilsetter kun vann. De selger både fullkornblandinger og speltblandinger. Kjempegode! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.