Gjest eljo Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Nå har jeg i flere dager vært flink tror jeg... og spist rugsprø med kjøttpålegg (skinkestek, kokt skinke osv), paprika, noen oliven, grønnsaker som brokkoli og blomkål, drukket vann, spist veldig lite brød og potet. Men i dag/kveld er jeg så sulten, selv om jeg har spist middag med laks, grønnsaker og én potet. Høres det ok ut det jeg spiser om dagen, eller er det helt feil? Kan det være PMS-en som gjør meg sulten nå? Er det lurt å ta en liten matbit nå, eller vente til frokost? *går ut en tur med bikkja* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Hvor ofte og hvor mye spiser du i løpet av dagen da? Om du spiser middag ca. kl. 17, er det ikke så rart du er sulten kl. 21. Ta deg litt kveldsmat ved 19-tiden. F.eks. en Yoplait 1% yoghurt, noen mandler og en gulrot. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Generelt så bør man spise om man er veldig sulten. Det er i hvertfall jeg overbevist om. Men prøv å spise fornuftige ting. Det du sier du spiser høres greit ut, men spiser du nok + ofte? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Valnøtt Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Kan nok være mensen som herjer med sultfølelsen din, for maten høres jo grei ut i sammensetning. Spiser du nok? Ofte nok osv? Du skal igrunnen ikke trenge å bli sulten hvis du spiser ofte nok. Du kan legge inn noen mellommåltider med litt frukt og noen nøtter kanskje? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.