Gjest Fru Pigaloppp Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Jeg har rikelige forsyninger med snacks, brus og en stor matpakke, så jeg slipper å bevege meg helt til kjøleskapet om jeg skulle våkne av sult. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
keinstein Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Bilde av meg selv. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aina E Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Våkne sulten om natten?? Er ikke det en spiseforstyrrelse? Jeg har bøker... Ludde, en meldingsbok, Ole Brum og en om ADHD. En flaske saltvannsspray og en mobillader. Hva jeg har under senga er noe annet... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dirflos79 Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 masse masse Donald og billy blader i ein stabel :-)) pluss ei flaske vatn :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest abrahamsen Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Ei bok og en lampe. Det er oppå, under vet jeg ikke. Mye rot og skrot. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hidi, the scorpion Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Ikke mat på mitt nattbord, men stabler med bøker og en leselampe... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kakki1365380609 Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Har ikke nattbord ( Bare en masse klær på gulvet ved siden av sengen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Bøker, bøker og atter bøker. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
delphina1365380402 Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 En stabel bøker og diverse blader - Alt om Fiske, Hundesport, noen eldre uleste Magasinet - mobiltelefonen, klokkeradio og telefon. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaffepiken Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Vekkerklokke og lampe. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Klokkeradio, papirlommetørklær i tilfelle snørrete nese, mobilen og brillene (om natten da), ekstra briller og et par hestebøker. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Flystripa Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Projektorklokke, mobil, briller, et glass iskaldt vann. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cinnamona Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Morsom tråd! Jeg har ei lampe, tre reiseguider, en krim av Mankell, en bok om å blåse i bagatellene, bodylotion, håndkrem, en boks vaselin, lypsyl, glidemiddel, hårstrikk og hårspenner. Godt forberedt, med andre ord. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fineline Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Jeg har vekkeklokke/radio, to bøker, tre ukeblader og dagens utgave av Aftenposten. De to skuffene inneholder mye:) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Patsi Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 En duk, en bok, en mobil (om natta) og av og til en håndkrem. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
org Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Nesespray og vann. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dolerine Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Ikke mat på mitt nattbord, men stabler med bøker og en leselampe... Det er nok personen med mange nick igjen...... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.