Gå til innhold

Hva har du på nattbordet?

Gjest Fru Pigaloppp

Anbefalte innlegg

Gjest Fru Pigaloppp

Jeg har rikelige forsyninger med snacks, brus og en stor matpakke, så jeg slipper å bevege meg helt til kjøleskapet om jeg skulle våkne av sult.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Våkne sulten om natten??

Er ikke det en spiseforstyrrelse?

Jeg har bøker... Ludde, en meldingsbok, Ole Brum og en om ADHD.

En flaske saltvannsspray og en mobillader.

Hva jeg har under senga er noe annet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

delphina1365380402

En stabel bøker og diverse blader - Alt om Fiske, Hundesport, noen eldre uleste Magasinet - mobiltelefonen, klokkeradio og telefon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klokkeradio, papirlommetørklær i tilfelle snørrete nese, mobilen og brillene (om natten da), ekstra briller og et par hestebøker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morsom tråd!

Jeg har ei lampe, tre reiseguider, en krim av Mankell, en bok om å blåse i bagatellene, bodylotion, håndkrem, en boks vaselin, lypsyl, glidemiddel, hårstrikk og hårspenner. Godt forberedt, med andre ord.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...