mark Skrevet 4. mai 2001 Del Skrevet 4. mai 2001 Må ha litt sjokolade en gang iblant selv om jeg slanker meg, håper ikke det ødelegger alt? Lurte bare på om det er bedre å spise f. eks. kvikk lunsj enn vanlig melkesjokolade? Eller om det finnes noen andre sunnere sjokolader? Noen som vet kalori innholdet i kvikk lunsj? Takknemlig for svar. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest (Anonymous) Skrevet 5. mai 2001 Del Skrevet 5. mai 2001 Det er visst bedre å spise sjokolade med skum, gele eller lakris som f.eks. troika, hobby, bamsemums, nero, kokosboller eller saftis, yougurtis eller sorbeis. Men det beste er nok å avvenne seg med sjokoladen. Spis heller frukt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
melania Skrevet 6. mai 2001 Del Skrevet 6. mai 2001 du har jo disse erstatt-et-måltid-med muslibarene med sjokolade-trekk, fra nutrilett, da. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vitelysten Skrevet 7. mai 2001 Del Skrevet 7. mai 2001 hei! jeg vet ikke om sunne eller ikke sunne sjokolader, men jeg har et tips! lær deg å nyt sjokoladen, spis den sakte og la den smelte på tungen før du tar neste bit!! da virker sjokoladen større og man kan f.eks dele den i to og spise resten en annen gang! lykke til!!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Janne Kvammen, Klinisk Ernæringsfysiolog Skrevet 8. mai 2001 Del Skrevet 8. mai 2001 Hei mark Dersom du slanker deg, men gjerne vil spise litt sjokolade innimellom er det en fordel å velge sjokolade med skum, gele eller lakris som fyll. Eksempler på smarte valg er Hobby, Bamsemums, Skumbananer, kokosboller og New Energy. Husk at mengden er viktig uansett hvilken type du velger. Ikke overdriv inntaket selv om disse er mer gunstige enn nøtte-, kjeks-, karamell- og vanlige sjokolader. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.