Gå til innhold

brudd pga eupf, hva gjør jeg hvis han ikke takler det?er jeg ansvarlig?

Anbefalte innlegg

Gjest Multippel

tror ike at du er en stakkarslig dame jeg ihvertfall. faktisk er de tøffe, de som har guts nok til å komme seg bort fra en sånn person og det har du klart. jeg tror ikke noen ser slik på deg jeg;) Det høres ut som du har det tøft enda mht gutten din. Mister han ikke besøksretten til gutten når han bryter den så ofte da? Jeg blir litt forundret. Venninna mi som jeg fortalte om sliter mye med eksen hun også. han setter kjepper i hjulene hele tiden. derfor er det godt å høre at du har et godt støtte apparat rundt deg. stå på og ikke gi opp!! kan hende jeg skriver senere igjen ja. da får du vel det opp i "mine svar til meg" når du logger deg på. takk for kjempegod støtte!! du skal få høre hvordan det har gått senere. mvh

Jeg tenkte ikke at du tenkte slik om meg da:-)

Men jeg kan høre forestillinger rundt omkring som går på at en tror det om mennesker som har vært slike forhold.

Ja skriv og fortell og jeg deler gjerne mine erfaringer med deg!

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...