Gå til innhold

Grays Anatomy

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes Izzie er fryktelig hysterisk. Hun er pen og snill, men jeg synes hun lager for mye drama.

Meredith gjør for så vidt også det, pluss at hun er selvopptatt og ofte sur og innesluttet. Men søt er hun. Og glad i dyr.

Jeg liker nok Alex best.

Jeg likte Alex kjempegodt når han var en misforstått godgutt som var bad og deilig på utsiden, men nå synes jeg han har blitt en teit whimp.

• Svar 83
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Babette

16

• DarkPink

9

• Sofline

6

• Snorkfrøken

4

Mest aktive i denne tråden

Gjest Princess Peach
Skrevet

Hun er ikke min type. Cameron Diaz, derimot, er bare nydelig og en fabelaktig skuespiller.

Ok, da må jeg bare konstatere at vi har veldig ulik smak. :)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Hehe, ja. Jeg synes i hvertfall ikke noen av dem er særlig pene.

Men Kiera Knightly er for meg den o store Dronningen over naturlig skjønnhet.

Hun og har jo slik trutmunn-fjes, jo.

Skrevet

Hun og har jo slik trutmunn-fjes, jo.

Neeei, ikke på samme måte. Det er ikke noe galt med trutmunn egentlig (Jolie, f.eks), men når de på en måte "gjør det med vilje" så ser det dumt ut, og det passer ikke til resten av ansiktet til Meredith.

Kiera er bare formet sånn fra naturens side, hun gjør seg ikke til, synes jeg. Og trutmunnen gjør seg sammen med de høye, smale kinnbena, osv.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Neeei, ikke på samme måte. Det er ikke noe galt med trutmunn egentlig (Jolie, f.eks), men når de på en måte "gjør det med vilje" så ser det dumt ut, og det passer ikke til resten av ansiktet til Meredith.

Kiera er bare formet sånn fra naturens side, hun gjør seg ikke til, synes jeg. Og trutmunnen gjør seg sammen med de høye, smale kinnbena, osv.

Jeg synes det ser ut som hun gjør seg til.

Skrevet

Jeg synes skjønne Keira har tapt seg litt. Hun ser innhul og sliten ut. Jeg tror jenta trenger mat.

Skrevet

Jeg synes skjønne Keira har tapt seg litt. Hun ser innhul og sliten ut. Jeg tror jenta trenger mat.

Hm.. det er mulig, en stund siden jeg har sett henne. Det ville i så fall være synd, hun virker fornuftig nok =/

Skrevet

Nja... Det er noe med nesa til Keira som ikke helt stemmer i mitt hode. Men for all del, feel free til å synes hun er pen. :)

Hehe, I will =)

Gjest fottått
Skrevet

Du liker utmagra usunne anorektikere? Hun ser jo direkte syk ut. Og så underbitt at hun neppe kan dusje? Fæl, gyselig og et benrangel.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Hehe, I will =)

Jeg synes Charlize Theron er aldeles nydelig. Og hun har ikke hamsterfjes. :)

Skrevet

Jeg likte Alex kjempegodt når han var en misforstått godgutt som var bad og deilig på utsiden, men nå synes jeg han har blitt en teit whimp.

Hva er en whimp?

Skrevet

Pyse?

OK. Jeg må visst be om oversettelse til stadighet. Skjønner ikke denne sjargongen.

Skrevet

Ok, da må jeg bare konstatere at vi har veldig ulik smak. :)

Det er noen som hevder at kvinner har lett for å synes at de som er litt lik dem selv er de peneste. Tror du det stemmer?

Skrevet

OK. Jeg må visst be om oversettelse til stadighet. Skjønner ikke denne sjargongen.

Sikker er jeg ikke,- men det var det jeg forbandt med ordet...

Gjest Princess Peach
Skrevet

Det er noen som hevder at kvinner har lett for å synes at de som er litt lik dem selv er de peneste. Tror du det stemmer?

Vet ikke? Jeg har iallfall ikke trutmunn, hehe. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...