Gjest Valnøtt Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Heisann. Jeg har allerede gått ned mesteparten av det jeg har tenkt. (Tatt av 43 kilo). Men jeg tenkte jeg ville skrive et innlegg likevel :-) Så lenge du passer på å få i deg grønnsaker, og ikke har problemer med hjerte/karsykdommer, tror jeg man kan tåle Atkins diett ganske godt. Og at man faktisk går ned i vekt uten å være sulten og sliten hele tiden, er det ingen tvil om. Selv har jeg fulgt et noe mer moderat opplegg som jeg snekret sammen selv over Lindbergs grunnprinsipper. Fungerte veldig fint, og fungerer fint enda. Nå er det tre år siden jeg begynte å ta av vekt, og det siste året ser det ut til at vekten har stabilisert seg. Kunne fint tatt av femten kilo til uten at noen ville reagert på at jeg var for tynn, men jeg trives slik jeg er nå. Ville bare ønske dere lykke til, og si at jeg kommer til å følge spent med på hvordan det går med dere. Stor klem :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.