Gjest 200 kalorier Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Jeg er ikke så trenet og kan sikkert ikke skryte. Når jeg har syklet på ergometersykkelen min viser den at jeg har forbrennt ca. 200 kalorier på ca. 40 min. Er dette veldig lite? Går jeg noe særlig ned i vekt på dette? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Jeg hadde pulsklokke som viste kaloriforbruk. Da jeg syklet klarte jeg 400 på en time. Og det var en hard spinningtime. Vil kanskje tro jeg hadde endt på 200 på 40 minutter på ergometersykkel.... Dette tilsvarer ca. 4 dl. cola. Mye enklere å få inn 200 kalorier enn å forbrenne dem:-( 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 200 kalorier Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Jeg hadde pulsklokke som viste kaloriforbruk. Da jeg syklet klarte jeg 400 på en time. Og det var en hard spinningtime. Vil kanskje tro jeg hadde endt på 200 på 40 minutter på ergometersykkel.... Dette tilsvarer ca. 4 dl. cola. Mye enklere å få inn 200 kalorier enn å forbrenne dem:-( SKjerpet meg i dag etter jeg skjønte jeg har trent for bedagelig:) I dag har jeg forbrennt 400 kalorier på en time og et minutt. Så nå er jeg stolt! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 SKjerpet meg i dag etter jeg skjønte jeg har trent for bedagelig:) I dag har jeg forbrennt 400 kalorier på en time og et minutt. Så nå er jeg stolt! Det var bedre:-) Om du spiser ca. 2000 kalorier, så har du dermed blitt kvitt 20% av dette på en treningsøkt. Ikke dårlig. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.