Gå til innhold

Mulig å bli forelska i en man ikke synes er pen?

Anbefalte innlegg

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Lol. Jeg viser meg stort sett som en kjernekar her inne, og alle som har lest innleggene mine vet at jeg ikke legger noe vondt i slikt.

MP er vel uansett for gammel for meg?

Mp er relativt ung. Jeg husker ikke helt alderen hennes, men tipper på 24.

• Svar 150
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• mrxx

11

• Mary Poppins

9

• Sofline

9

• tzatziki1365380058

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

OK.

Min erfaring er at damer på min alder (22) ser etter 24-32-åringer sånn omtrent. Så jeg passerer neppe gjennom nåløyet.

Skrevet

Men det må du forklare meg: Hvorfor fortsetter damer å ville ha eldre menn selv etter fjortisperioden? F eks vil 25-åringer ofte heller ha en 35-åring enn en på sin egen alder. Man er da voksne når man er 25, ikke sant? Blir for dumt å snakke om at menna ikke har modnet skikkelig.

Menn dør jo også før kvinner. Dette får meg til å tenke at de kun er ute etter arven. I hvert fall ungjenter som gifter seg med 50-60-åringer og oppover.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

OK.

Min erfaring er at damer på min alder (22) ser etter 24-32-åringer sånn omtrent. Så jeg passerer neppe gjennom nåløyet.

MP er veldig svak for mrxx, så du har nok rett i at du ikke kan nå opp der ;-)

Skrevet

faen heller.

mrxx-jævel

Gjest Pontiac
Skrevet

Gjerne litt pondus også. Bedre enn tynn.

Jeg liker at menn er høyere enn meg, gjerne litt kraftige, og heller litt mer kjøtt på kroppen enn mindre ja :D

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Men det må du forklare meg: Hvorfor fortsetter damer å ville ha eldre menn selv etter fjortisperioden? F eks vil 25-åringer ofte heller ha en 35-åring enn en på sin egen alder. Man er da voksne når man er 25, ikke sant? Blir for dumt å snakke om at menna ikke har modnet skikkelig.

Menn dør jo også før kvinner. Dette får meg til å tenke at de kun er ute etter arven. I hvert fall ungjenter som gifter seg med 50-60-åringer og oppover.

Det kommer av at mange av oss vil ha Menn, og setter modenhet høyere enn machotendenser.

Mrxx og Heldiggrisen med Babes er mine to favoritter blandt dolmenn, så jeg er bitt av den basillen jeg også ;-)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

faen heller.

mrxx-jævel

He he, han scorer høyt her inne, ja :-)

Gjest Filifjompen
Skrevet

"Samme hvor snill og grei han var."

Hm, avliver du her myten om at damer ikke liker snille og greie menn, men litt slemme og mystiske? Gjerne litt drittsekker...

"Hun har en lang liste med krav."

Lol, er det sånn at hun sitter og krysser av kravene på date? Antall cm pikk, høyde, vekt, makt, inntekt osv?

Håper hun er ganske fin selv når hun har disse kravene?

Mystiske menn med litt drittsekk/macho-tendenser er fint til kortvarig bruk! ;-) Når det er snakk om en mann du skal leve lenge med og kanskje få barn med, skal han være snill og grei. Hver til sitt bruk.

Over til min venninne. De krava hun har, viker hun aldri fra. Treffer aldri en mann som er lav av vekst eller er tjukk feks. Inntekt betyr nok ikke noe særlig, ikke makt heller. Men utseendet bør være perfekt., Og han må være en underholdende fyr. Stille typer kan bare snu om. Det gidder hun ikke. Hun gidder rett og slett ikke bruke til på å bli kjent med en mann som ikke har de rette utseende-kriteriene. Det er helt merkelig. Det her gjelder kjæreste/livsledsager, når det gjelder venninner og andre bekjente er hun slett ikke kresen. Men hun lager jo dessverre store problemer for seg selv.

Hun har vel anledning til å være kresen, tror jeg. Hun er ei lita barbiedokke med enorm sjarm og humør.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Til og begynne med ja. Personlighet er veldig viktig det og, spesielt faller jeg for en gutt med god humor.

Jeg driver og gjetter på alderen din her. (Samtidig som jeg skryter uhemmet av deg)

Husker jeg riktig, når jeg tror at du er 24?

Skrevet

En kommentar av den typen du akkurat serverte MP er ikke å anbefale om du ønsker å bli godt likt.

Som et lite tips, så er MP ei nydelig jente (har sett bilde av henne, ja) som er mer eller mindre singel. Så du burde heller prøve å vise godsiden overfor henne, enn å komme med plumpe uttalelser...

Neimen så søt du er ulvinnen! :0)

Skrevet

Det går jo ikke ann å _ikke_ være svak for mrxx ;-)

Skrevet

Jeg driver og gjetter på alderen din her. (Samtidig som jeg skryter uhemmet av deg)

Husker jeg riktig, når jeg tror at du er 24?

Etter at jeg har blitt outet her inne et par ganger er jeg forsiktig med akkurat sånne opplysninger. Men jeg kan sende deg det på mail :-)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Etter at jeg har blitt outet her inne et par ganger er jeg forsiktig med akkurat sånne opplysninger. Men jeg kan sende deg det på mail :-)

Beklager, jeg mente å huske at du hadde oppgitt alderen din på dol flere ganger.

Du trenger ikke å maile meg den, det holder at jeg vet den sånn ca :-)

Skrevet

Jeg liker at menn er høyere enn meg, gjerne litt kraftige, og heller litt mer kjøtt på kroppen enn mindre ja :D

Det tror jeg alle damer liker. De liker å føle seg styrt, litt underkastet på en måte.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Neimen så søt du er ulvinnen! :0)

Jeg gjenkjenner kvalitet når jeg ser den :-)

Skrevet

Beklager, jeg mente å huske at du hadde oppgitt alderen din på dol flere ganger.

Du trenger ikke å maile meg den, det holder at jeg vet den sånn ca :-)

Ingenting å beklage seg for :)

Jeg har oppgitt den før men det er ganske mange år siden :)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Det går jo ikke ann å _ikke_ være svak for mrxx ;-)

Det stemmer det, han er bare helt utrolig likandes :-D

Skrevet

Det kommer av at mange av oss vil ha Menn, og setter modenhet høyere enn machotendenser.

Mrxx og Heldiggrisen med Babes er mine to favoritter blandt dolmenn, så jeg er bitt av den basillen jeg også ;-)

Men er damer på 30 mer modne enn menn på 30?

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Men er damer på 30 mer modne enn menn på 30?

Nå er hverken mrxx, Heldiggrisen med babes eller jeg 30 år lenger...

Så du får finne noen andre til å svare på det spørsmålet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...