Gjest Princess Peach Skrevet 8. februar 2007 Skrevet 8. februar 2007 Nå er hverken mrxx, Heldiggrisen med babes eller jeg 30 år lenger... Så du får finne noen andre til å svare på det spørsmålet. Jeg er snart 30 år, og jeg er iallfall ikke moden. 0 Siter
Gjest Pontiac Skrevet 8. februar 2007 Skrevet 8. februar 2007 Det tror jeg alle damer liker. De liker å føle seg styrt, litt underkastet på en måte. Er nok for stri til å like å bli "styrt", men jeg liker følelsen av å være kvinne og ha en mann, ja 0 Siter
Gjest zakkoo Skrevet 8. februar 2007 Skrevet 8. februar 2007 Er nok for stri til å like å bli "styrt", men jeg liker følelsen av å være kvinne og ha en mann, ja Mannen skal jo liksom være sjefen. Det er ikke for ingenting det heter "mannen i forholdet". Slik har det vært siden mennesket ble til. 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 8. februar 2007 Skrevet 8. februar 2007 Jeg er snart 30 år, og jeg er iallfall ikke moden. Den tanken har slått meg også, vesla :-) Men jeg har gitt opp å oppdra deg, du er så søt som du er! 0 Siter
Lillemus Skrevet 8. februar 2007 Skrevet 8. februar 2007 Mannen skal jo liksom være sjefen. Det er ikke for ingenting det heter "mannen i forholdet". Slik har det vært siden mennesket ble til. *Flirer* Begynner å skjønne mer og mer hvorfor du er singel, lille venn. 0 Siter
morsan Skrevet 8. februar 2007 Skrevet 8. februar 2007 Mannen skal jo liksom være sjefen. Det er ikke for ingenting det heter "mannen i forholdet". Slik har det vært siden mennesket ble til. Jaha ha, det har du sannelig rett i! *prøver som best jeg kan å treffe tastaturet pga lattertårene som triller* 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 8. februar 2007 Skrevet 8. februar 2007 *Flirer* Begynner å skjønne mer og mer hvorfor du er singel, lille venn. Jeg skrev akkurat det samme til han lenger nede i tråden, når han klarte å lire av seg at ingen kvinner har humor, bare blir såret og fornærmet... Jeg tror nesten at zakkoo er en ung Petter Smart. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 8. februar 2007 Skrevet 8. februar 2007 Den tanken har slått meg også, vesla :-) Men jeg har gitt opp å oppdra deg, du er så søt som du er! Attpåklatt-syndrom, sikkert. For alltid minst, liten og søt. 0 Siter
morsan Skrevet 8. februar 2007 Skrevet 8. februar 2007 Jeg skrev akkurat det samme til han lenger nede i tråden, når han klarte å lire av seg at ingen kvinner har humor, bare blir såret og fornærmet... Jeg tror nesten at zakkoo er en ung Petter Smart. Kanskje Petter har formert seg? 0 Siter
Gjest zakkoo Skrevet 8. februar 2007 Skrevet 8. februar 2007 *Flirer* Begynner å skjønne mer og mer hvorfor du er singel, lille venn. LOL! Nei, det er nok ikke derfor. Litt vanskeligere å ta ironi på DOL enn i RL. Men det er litt i det at damer ikke har lyst til å sjefe altfor mye i forholdet, tror jeg. 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 8. februar 2007 Skrevet 8. februar 2007 Kanskje Petter har formert seg? Det er ikke helt enkelt å forestille seg, men merkeligere ting har skjedd før, så.. ;-) 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 8. februar 2007 Skrevet 8. februar 2007 Attpåklatt-syndrom, sikkert. For alltid minst, liten og søt. Godt at det fins en forklaring på deg :-) 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 8. februar 2007 Skrevet 8. februar 2007 Godt at det fins en forklaring på deg :-) Hehe, er jeg virkelig så hinsides, altså? 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 8. februar 2007 Skrevet 8. februar 2007 Hehe, er jeg virkelig så hinsides, altså? Neida, bare nesten! 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 8. februar 2007 Skrevet 8. februar 2007 Neida, bare nesten! Håper det holder, da. Har ikke tenkt å bli voksen og kjedelig med det første. 0 Siter
Lillemus Skrevet 8. februar 2007 Skrevet 8. februar 2007 LOL! Nei, det er nok ikke derfor. Litt vanskeligere å ta ironi på DOL enn i RL. Men det er litt i det at damer ikke har lyst til å sjefe altfor mye i forholdet, tror jeg. Jeg tror du kommer til å få deg en god del overraskelser den dagen du er i et forhold gitt... 0 Siter
Gjest zakkoo Skrevet 8. februar 2007 Skrevet 8. februar 2007 Jeg tror du kommer til å få deg en god del overraskelser den dagen du er i et forhold gitt... LOL! Det gjør jeg sikkert, men du må ikke tro jeg står 100% for alt jeg sier her. 0 Siter
mrxx Skrevet 9. februar 2007 Skrevet 9. februar 2007 Det går jo ikke ann å _ikke_ være svak for mrxx ;-) Du er en klok kvinne MP, hehe 0 Siter
mrxx Skrevet 9. februar 2007 Skrevet 9. februar 2007 Det stemmer det, han er bare helt utrolig likandes :-D Bra du snakker høyt og tydelig Ulvinnen, hehe 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.