Gå til innhold

Deppa eller høyt på strå?

Anbefalte innlegg

Gjest takker for råd

Har vært innlagt i tre månedeer, og gått på Zyprexa en stund. For noen dager siden var det akkurat som jeg landet og ble sugd tilbake til den virkelige verdenen. I tiden før dette var jeg tidvis hyperaktiv, glemsk og veldig distre, men samtidig stort sett sprudlende glad med noen gråteanfall innimellom. Nå sier alle at jeg ser bedre ut. Folk sier det er godt å se at jeg har lagt på meg og at jeg virker mer våken. Men jeg er absolutt ikke fornøyd. Foretrerkk den andre tilværelsen. Nå er alt bare trykkende vondt. Jeg er tilbake i virkeligheten som er knalltøff. Sa jeg ville slutte med zyprexaen...men en pleier sa "Ta nå den f... pillen din". Så jeg tenkte at jeg får vente til i morgen med å slutte. Så spørsmålet er egentlig. Hva er best/verst... å være forvirret og surrete men lykkelig, eller tilstede og ulykkelig?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/265526-deppa-eller-h%C3%B8yt-p%C3%A5-str%C3%A5/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...