Gjest zakkoo Skrevet 8. februar 2007 Skrevet 8. februar 2007 Hvilken tommel øverst? The left side of your brain is said to be more adept at language, logic and linear thinking. The right side of your brain is said to control your visual, spatial and intuitive processes. 0 Siter
filiokus81 Skrevet 8. februar 2007 Skrevet 8. februar 2007 Venstre tommel øverst. Mener å ha lest at det er tilfellet for mellom 80 og 90 % av oss. 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 8. februar 2007 Skrevet 8. februar 2007 Hva du kan spørre om.... Venstre! 0 Siter
Gjest milliee Skrevet 8. februar 2007 Skrevet 8. februar 2007 skjønner ikke.. hvis høyre tommel øverst hva da? 0 Siter
org Skrevet 8. februar 2007 Skrevet 8. februar 2007 Merkelig fenomen. Jeg har høyre tommel øverst. Har prøvd med venstre, men det går da ikke an! :-) 0 Siter
Gjest milliee Skrevet 8. februar 2007 Skrevet 8. februar 2007 skjønner ikke.. hvis høyre tommel øverst hva da? hm faktisk når jeg folder hendene flere ganger så blir det venstre. det varierer hva som går automatisk 0 Siter
flisa Skrevet 8. februar 2007 Skrevet 8. februar 2007 Du gir jo oppgaven helt feil -jeg legger høyre tommel øverst -du siker ikke noe om hvilken hjernehalvdel den viser til at jeg bruker - jeg mener at den viser til venstre. 0 Siter
Lurveline Skrevet 8. februar 2007 Skrevet 8. februar 2007 Du gir jo oppgaven helt feil -jeg legger høyre tommel øverst -du siker ikke noe om hvilken hjernehalvdel den viser til at jeg bruker - jeg mener at den viser til venstre. Jeg har også hørt at høyre hjernehalvdel styrer venstre side og vise versa. 0 Siter
laban Skrevet 8. februar 2007 Skrevet 8. februar 2007 Du gir jo oppgaven helt feil -jeg legger høyre tommel øverst -du siker ikke noe om hvilken hjernehalvdel den viser til at jeg bruker - jeg mener at den viser til venstre. Ja, ikke sant? Jeg har også høyre øverst. Og bortsett fra at jeg er musikalsk, er min høyre hjernehalvdel omtrent død. 0 Siter
morsan Skrevet 8. februar 2007 Skrevet 8. februar 2007 Du gir jo oppgaven helt feil -jeg legger høyre tommel øverst -du siker ikke noe om hvilken hjernehalvdel den viser til at jeg bruker - jeg mener at den viser til venstre. Ja, jeg mener å ha hørt det samme. Her ligger venstre øverst. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.