Sofline Skrevet 8. februar 2007 Skrevet 8. februar 2007 Merkelig fenomen. Jeg har høyre tommel øverst. Har prøvd med venstre, men det går da ikke an! :-) Feil. Høyre går da ikke an! :-) 0 Siter
org Skrevet 8. februar 2007 Skrevet 8. februar 2007 Feil. Høyre går da ikke an! :-) Pøh, du tar feil, for jeg vet jeg har rett! :-) 0 Siter
ekte nick Skrevet 8. februar 2007 Skrevet 8. februar 2007 Pøh, du tar feil, for jeg vet jeg har rett! :-) Jeg er enig med Sofline. Venstre skal det være, høyre går ikke an! To mot en, så, ædda bædda!! 0 Siter
Sofline Skrevet 8. februar 2007 Skrevet 8. februar 2007 Jeg er enig med Sofline. Venstre skal det være, høyre går ikke an! To mot en, så, ædda bædda!! *juble* 0 Siter
Gjest milliee Skrevet 8. februar 2007 Skrevet 8. februar 2007 Jeg har også hørt at høyre hjernehalvdel styrer venstre side og vise versa. det stemmer 0 Siter
Lillemus Skrevet 8. februar 2007 Skrevet 8. februar 2007 Høh. *S* *Stiller meg solidarisk, skulder ved skulder med org* Selvfølgelig er det totalt umulig å ha venstre tommel øverst! 0 Siter
Line Skrevet 8. februar 2007 Skrevet 8. februar 2007 Venstre øverst. Det stemmer kanskje det der med språk... synes det er spennende, og snakker to fremmedspråk utover engelsk. 0 Siter
Gjest zakkoo Skrevet 8. februar 2007 Skrevet 8. februar 2007 Venstre øverst. Det stemmer kanskje det der med språk... synes det er spennende, og snakker to fremmedspråk utover engelsk. Tysk og spansk flytende? 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 8. februar 2007 Skrevet 8. februar 2007 Venstre øverst. Det stemmer kanskje det der med språk... synes det er spennende, og snakker to fremmedspråk utover engelsk. Det blir jo omvendt hvis du har venstre tommel øverst. Høyre hjernehalvdel styrer venstre side av kroppen og omvendt. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 8. februar 2007 Skrevet 8. februar 2007 Du gir jo oppgaven helt feil -jeg legger høyre tommel øverst -du siker ikke noe om hvilken hjernehalvdel den viser til at jeg bruker - jeg mener at den viser til venstre. Du har rett, flisa. 0 Siter
amber sun Skrevet 8. februar 2007 Skrevet 8. februar 2007 Høyre øverst. Mnen jeg ser at det er uenighet om hvilken hjernehalvdel som styrer hvilken side av kroppen...så da er vi vel like langt da.? 0 Siter
Gjest zakkoo Skrevet 8. februar 2007 Skrevet 8. februar 2007 Høyre øverst. Mnen jeg ser at det er uenighet om hvilken hjernehalvdel som styrer hvilken side av kroppen...så da er vi vel like langt da.? Venstre øverst=dominant høyre hjernehalvdel. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 8. februar 2007 Skrevet 8. februar 2007 Høyre øverst. Mnen jeg ser at det er uenighet om hvilken hjernehalvdel som styrer hvilken side av kroppen...så da er vi vel like langt da.? Det er ingen uenighet om det. Venstre hjernehalvdel styrer høyre side av kroppen og omvendt. Det er derfor man kan bli lam på høyre side hvis man har hjerneblødning/slag i venstre side av hjernen. Fakta, ikke spekulasjoner. Les en anatomibok. 0 Siter
amber sun Skrevet 8. februar 2007 Skrevet 8. februar 2007 Det er ingen uenighet om det. Venstre hjernehalvdel styrer høyre side av kroppen og omvendt. Det er derfor man kan bli lam på høyre side hvis man har hjerneblødning/slag i venstre side av hjernen. Fakta, ikke spekulasjoner. Les en anatomibok. Ok, da er et jo greit da. :-) 0 Siter
kaffepiken Skrevet 8. februar 2007 Skrevet 8. februar 2007 Venstre tommel havner øverst. Så da er min høyre hjernehalvdel dominant? 0 Siter
Line Skrevet 8. februar 2007 Skrevet 8. februar 2007 Tysk og spansk flytende? Snakker ikke helt flytende, men gjør meg godt forstått ja. Hvordan visste du det? 0 Siter
Gjest zakkoo Skrevet 8. februar 2007 Skrevet 8. februar 2007 Venstre tommel havner øverst. Så da er min høyre hjernehalvdel dominant? ja 0 Siter
Gjest zakkoo Skrevet 8. februar 2007 Skrevet 8. februar 2007 Snakker ikke helt flytende, men gjør meg godt forstått ja. Hvordan visste du det? Tenkte det var sannsynlig. Jeg kan litt tysk og spansk selv, men merkelig nok har jeg begynt å blande inn spanske ord i tysken etter at jeg lærte meg litt spansk i fjor. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.