Gå til innhold

Interessant om fingre!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mål så nøyaktig du kan!

Hvor lang er din høyre ringefinger? Og din høyre pekefinger?

For damer pleier det å være mer eller mindre likt, mens menn ofte har litt lenger ringefinger enn pekefinger.

Folk storebrødre har også gjerne lenger lillefinger enn folk uten storebrødre!

Skrevet

Jeg har en anelse lengre pekefinger jeg. Har både storebror og lillebror óg ei lillesøster, sikkert derfor;o)

Gjest milliee
Skrevet

og gutter med storebrødre har større statistisk sjanse for å være homo, jo fler storebrødre de har.

men det gjelder visst kun om eldstebroren er venstrehendt???

har med hormoner i livmora å gjøre.

pga eneeggede tvillinger slett ikke behøver være homofile begge to.

Discovery channell ftw.

Skrevet

Av kvinner som har nådd langt i idrett, er det visstnok overvekt av de med litt lenger ringfinger enn pekefinger. Mens kvinner flest har like lange eller at ringfingeren er kortere enn pekefingeren.

Mener jeg å ha lest.

Skrevet

Jeg er visst en mann!;-)

Ringfinger er klart lenger enn pekefinger.

Og så kan jeg lukeparkere også...

Skrevet

Jeg er visst en mann!;-)

Ringfinger er klart lenger enn pekefinger.

Og så kan jeg lukeparkere også...

Jeg har også lengre ringfinger.

Jeg er ikke så god i lukeparkering, men jeg er en racer til å lese kart.

Brødre er jeg ikke utstyrt med. Derimot med en god porsjon skepsis til enkle forklaringer.

Skrevet

Jeg er dame og ringefingeren er litt lenger enn pekefinger:p hmmmmmm;)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Hvorfor er det bare høyre hånds fingre som teller?

På høyrehånda mi er pekefingeren ørlite grann lenger enn enn ringfingeren. Men på venstrehånda er det omvendt.

Har jeg da en mannlig venstreside og kvinnelig høyreside?

Skrevet

Hvorfor er det bare høyre hånds fingre som teller?

På høyrehånda mi er pekefingeren ørlite grann lenger enn enn ringfingeren. Men på venstrehånda er det omvendt.

Har jeg da en mannlig venstreside og kvinnelig høyreside?

Du hadde sikkert egnet deg bra som sånn show-danser som er kledt som en dame på ene sida og mann på den andre;-)

Skrevet

Jeg har også lengre ringfinger.

Jeg er ikke så god i lukeparkering, men jeg er en racer til å lese kart.

Brødre er jeg ikke utstyrt med. Derimot med en god porsjon skepsis til enkle forklaringer.

Da har dere nok vært utsatt for mye testoreron i visse perioder av deres mødres svangerskap. Det er en direkte sammenheng mellom dette og de egenskaper dere refererer til. Se hvor dere havner på skalaen:

Kortversjon (bare tull):

http://www.bbc.co.uk/science/hottopics/intelligence/quiz.shtml

Langversjon (seriøs test):

http://www.bbc.co.uk/science/humanbody/sex/add_user.shtml

(Obs! Tar lang tid! Men du kan ta den i etapper.)

Skrevet

Jeg har også hørt at hvis du har eks to menn som skal kappløpe, så kan du finne ut hvem som kommer til å vinne. Den av de som har lengst langfinger!! Prøv en gang :)

Skrevet

Jeg har også hørt at hvis du har eks to menn som skal kappløpe, så kan du finne ut hvem som kommer til å vinne. Den av de som har lengst langfinger!! Prøv en gang :)

Dermed kan vi avlyse alle friidrettskonkurranser, og bare måle fingre istedenfor.

Skrevet

Dermed kan vi avlyse alle friidrettskonkurranser, og bare måle fingre istedenfor.

Det skulle vært klover istedenfor, da kunne vi tippet oss rike på hest! ;)

Det var et program på discovery det om fingre....

Skrevet

Du mener lengst langfinger i forhold til egen pekefinger?

Ellers hadde jeg ligget tynt an med mine små kjerringfingre.

For øvrig er alle mine 70mm. Men jeg var likevel nest raskest på fotballaget en gang i tiden.

Skrevet

Du mener lengst langfinger i forhold til egen pekefinger?

Ellers hadde jeg ligget tynt an med mine små kjerringfingre.

For øvrig er alle mine 70mm. Men jeg var likevel nest raskest på fotballaget en gang i tiden.

Ja mest forskjell på egne fingre sammenlignet med en motpart. Hm, ikke sikkert det gjelder alle folk da, siden du er lynrask :)

Skrevet

Det skulle vært klover istedenfor, da kunne vi tippet oss rike på hest! ;)

Det var et program på discovery det om fingre....

Jeg så også det programmet, men de testet dette ut på unge menn som var veldig gode i sprint! ;-)

Hjelper ikke å ha lengre ringfinger enn pekefinger hvis man ikke trener:-)

Skrevet

Jeg så også det programmet, men de testet dette ut på unge menn som var veldig gode i sprint! ;-)

Hjelper ikke å ha lengre ringfinger enn pekefinger hvis man ikke trener:-)

åh, søren au :) Gidder ikke trene jeg hehe.

Skrevet

Ja mest forskjell på egne fingre sammenlignet med en motpart. Hm, ikke sikkert det gjelder alle folk da, siden du er lynrask :)

Kommer an på distansen. Best på rask akselerasjon.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...