Gå til innhold

Huff....ikke nå igjen....

Anbefalte innlegg

Gjest nyah_lita84
Skrevet

huff... nå nærmer valentins-dagen seg igjen... liker ikke den dagen, det ligger en viss forventning til de single..

Her på jobben er jeg den eneste uten fast forhold, og de andre har det med å mase hele dagen om jeg har fått noe. Dette bygger jo selvsagt opp en liten forventning i meg og, idiotisk nok!

Noen andre som føler det på samme måten? Eller liker dere denne dagen uansett status?

Gjest nyah_lita84
Skrevet

Valentines Day er meg klinkende likegyldig.

Egentlig for meg og, men faen for et mas det er her..... *argh*

hidi, the scorpion
Skrevet

Er singel og det bryr meg midt i navla. At så mange bruker penger, og gir til handelsstanden, er forbausende....

Hvorfor ikke ha en egen kjærlighetsdag f.eks. den dagen man ble et par?

Men mennesker er flokkdyr og følger glatt med flokken sin....

Gjest nyah_lita84
Skrevet

Er singel og det bryr meg midt i navla. At så mange bruker penger, og gir til handelsstanden, er forbausende....

Hvorfor ikke ha en egen kjærlighetsdag f.eks. den dagen man ble et par?

Men mennesker er flokkdyr og følger glatt med flokken sin....

Helt enig! Det er vel mye kosligere å ha en egen, privat kjærlighetsdag?? =)

Skrevet

Jeg har kjenner ikke noen som feirer denne dagen ;-)

Det sier muligens noe om min omgangskrets.

Skrevet

Hehe, det er bare du som lar det bli et problem. Om du ikke lar det så blir det ikke det heller.

Det blir så innbitt med sånne "store" ting uansett synes jeg. "Idag MÅ vi ha det gøy!" Sånn som på nyttårsaften. "Idag er ÅRETS beste fest!!" Det blir jo aldri det!

Skrevet

Tro meg, det er mange som ikke har et forhold til den dagen, selv om man er i kjæresteforhold eller samboerskap/ekteskap.

Du tror nok at dagen er viktigere enn den er, nettopp fordi den hauses så opp i media. Og andre henger seg også på.

Hvis det kommer et lite kort eller en blomst her på Valentindagen, så er det også max av hva som skjer av markering. Tror ikke jeg kjenner mange som virkelig bryr seg om å feire eller markere den dagen altså.

Så - slipp ned skuldrene og ikke tenk så mye på din sivilstatus og tro at den betyr så mye for om du har det fint eller ei. Selvsagt er det hyggelig å ha en man er glad (og da særlig et velfungerende forhold), men det er flere veier til lykken enn den ene! :)

Reis, kos deg, vær sammen med gode venner og/eller familie, folk som betyr noe for deg, og nyt livet!

Gjest nyah_lita84
Skrevet

Tro meg, det er mange som ikke har et forhold til den dagen, selv om man er i kjæresteforhold eller samboerskap/ekteskap.

Du tror nok at dagen er viktigere enn den er, nettopp fordi den hauses så opp i media. Og andre henger seg også på.

Hvis det kommer et lite kort eller en blomst her på Valentindagen, så er det også max av hva som skjer av markering. Tror ikke jeg kjenner mange som virkelig bryr seg om å feire eller markere den dagen altså.

Så - slipp ned skuldrene og ikke tenk så mye på din sivilstatus og tro at den betyr så mye for om du har det fint eller ei. Selvsagt er det hyggelig å ha en man er glad (og da særlig et velfungerende forhold), men det er flere veier til lykken enn den ene! :)

Reis, kos deg, vær sammen med gode venner og/eller familie, folk som betyr noe for deg, og nyt livet!

=) Kloke ord!

Skrevet

Tror aldri det ville falt noen inn å spørre meg om jeg hadde "fått noe".

Er singel, får ofte positiv respons fra flere kanter, trenger ikke noen spesiell dag for det, men sjelden jeg føler for å slå til.

Nå er et unntak da, nettopp klart det utrolige kunststykket å falle for noen. Men han er neppe typen til å feire Valentines Day, så jeg tar det ikke tungt i det hele tatt når det ikke "kommer noe". Det er alle de andre dagene som teller... :-)

Men krysser fingrene for at DU får noe til å stoppe masingen til omgivelsene med ;-)

Gjest nyah_lita84
Skrevet

Tror aldri det ville falt noen inn å spørre meg om jeg hadde "fått noe".

Er singel, får ofte positiv respons fra flere kanter, trenger ikke noen spesiell dag for det, men sjelden jeg føler for å slå til.

Nå er et unntak da, nettopp klart det utrolige kunststykket å falle for noen. Men han er neppe typen til å feire Valentines Day, så jeg tar det ikke tungt i det hele tatt når det ikke "kommer noe". Det er alle de andre dagene som teller... :-)

Men krysser fingrene for at DU får noe til å stoppe masingen til omgivelsene med ;-)

hehe.. ja, det hadde vært noe. Er ikke personen til å si fra om at jeg synes det er ubehagelig at de maser heller.. så lenge de har det gøy,så.

Oj, så spennende!! Lykke til, håper han tar imot deg i fallet! =)

Skrevet

Valentinsdagen er for handelsstanden, de som er glad i hverandre viser det hver dag. ;)

Skrevet

=) Kloke ord!

Og jeg er helt enig med Gemini! :-)

Skrevet

Jeg har et likegyldig, nøytralt forhold til den dagen. Det samme har de jeg omgås. Det blir kanskje litt annerledes for de som vokser opp med den.

Mannen min synes alt sånt er noe tøv. Han synes det holder lenge med å markere fødselsdager.

Så hos oss går både morsdagen og Valentinerdagen nokså ubemerket forbi. Jeg får _litt_ oppmerksomhet av ungene på førstnevnte, da.

Skrevet

Fins det voksne mennesker som feirer den dagen?

Gjest nyah_lita84
Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1170935137' post='3517273]

Fins det voksne mennesker som feirer den dagen?

tydeligvis...

Skrevet

tydeligvis...

Trodde det var mer en fjortisgreie.

*Bokiotter sånne tåpelig dager*

Skrevet

Har aldri brydd meg om dagen og har aldri feiret den på noen måte heller.

Men ble temmelig overrasket i fjor da min kjære lurte på om han skulle gi meg noe til valentinsdagen!

Skrevet

Jeg har aldri hatt noe til overs for den dagen. Den føles ikke "ekte" ut for meg, bare noe oppfunnet handelstandsopplegg. Kan også være fordi jeg aldri har vært forelsket etter at den ble innført i Norge, og heller aldri har fått noen spesiell oppmerksomhet på den dagen.

Jeg sier til vennene mine at jeg er glad i dem uavhengig av akkurat den datoen der...

Skrevet

Min samboer har bursdag på valentines dagen :) Så helt likegyldig til den er jeg ikke :P

Men før har jeg aldri brydd meg noe om den, dvs i tidligere forhold eller single perioder.

Men dette blir første valentines dag sammen med sambo, for vi ble først sammen i april i fjor. Så jeg vet ikke hva han har for planer den dagen. Men kjenner jeg ham rett, gir han blaffen. Jeg har iallefall store planer for dagen, men det er for å feire hans bursdag! :) Han vet ikke noe om planene. Gleder meg!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...