musikeren Skrevet 8. februar 2007 Forfatter Skrevet 8. februar 2007 Du misforstår, musikeren:-) !. Stones, ikke nødvendigvis fordi JEG mener de er best, men fordi de har klart å holde det gående i 150 år sånn omtrent. De var endel av 60-tallets kultur og vil aldri bli glemt. 2. Beatles, av de samme grunner som stones, men gav seg i 1970. Musikken vil aldri bli glemt. 3. Led Zeppelin, fordi de gav rocken noe nytt, sammen med Purple og Pink Floyd. 4. Da får jeg sette Dylan her. En svært viktig artist som aldri vil bli glemt, selv om han har en stemme med klare svakheter! Jeg er redd Stones ikke skårer veldig høyt hverken på påvirkningskraft, levedyktighet, eller på det å være nyskapende. 0 Siter
stone Skrevet 8. februar 2007 Skrevet 8. februar 2007 Jeg er redd Stones ikke skårer veldig høyt hverken på påvirkningskraft, levedyktighet, eller på det å være nyskapende. Hvis du synes at Stones ikke scorer høyt hverken på påvirkningskraft, levedyktighet, eller på det å være nyskapende, så er det din mening. De var nyskapende på 60-tallet, er fortsatt i full vigør og påvirket en hel generasjon, sammen med Beatles. Det er mange sanger fra Stones som aldri vil forsvinne, så levedyktigheten til bandet er der etter dem. 0 Siter
Velouria Skrevet 8. februar 2007 Skrevet 8. februar 2007 The Who!!? Makan til kjedelig og standard band skal en vel leite lenge etter. Mer forglemmelig blir det neppe. Og Led Zeppelin... Trur du virkelig noen kommer til å huske hvem The Who og Led Zeppelin er om hundre år? Nei, ærlig talt. Om du leser innlegget mitt ser du at jeg vil nevne dem, ikke at de nødvendigvis oppfyller kriteriene du har satt. Jeg tror ikke at Pete Townsend vil bli glemt, en av de beste gitaristene ever. Zeppelin var nyskapende og er et band som fremdeles inspirerer mange, derfor verdt å nevne. 0 Siter
Velouria Skrevet 8. februar 2007 Skrevet 8. februar 2007 Du kan umulig ha hørt mye rock. Zeppelin er rock. Purple er rock. Sabbath er rock. Who er rock. Velvet er rock. Beatles er pop. Du er utrolig godt opplyst ser jeg. *lol* 0 Siter
musikeren Skrevet 9. februar 2007 Forfatter Skrevet 9. februar 2007 Hvis du synes at Stones ikke scorer høyt hverken på påvirkningskraft, levedyktighet, eller på det å være nyskapende, så er det din mening. De var nyskapende på 60-tallet, er fortsatt i full vigør og påvirket en hel generasjon, sammen med Beatles. Det er mange sanger fra Stones som aldri vil forsvinne, så levedyktigheten til bandet er der etter dem. Ikke bare er det min mening, men vi beveger oss vel også faretruende nær et faktum her;-) Hva er det som har vært nyskapende med Stones? Synes de alltid har vært ganske stereotype. Kan ikke se den helt store musikalske utviklinga... Påvirkningskraft... Vel, de har jo vært mye omtalt i media, og i sin tid satte de definitivt dagsorden. Men at de i noen vesentlig grad har satt standard og ført musikken inn på nye veier har jeg vanskelig for å se. Hvor ofte hører en Stones på radioen for tida? Og, sammenligna med Beatles, hvor mange Stones-låtere kan egentlig kalles for klassikere? Ja, for andre enn innbarka Stones-fans, selvfølgelig. 0 Siter
musikeren Skrevet 9. februar 2007 Forfatter Skrevet 9. februar 2007 Om du leser innlegget mitt ser du at jeg vil nevne dem, ikke at de nødvendigvis oppfyller kriteriene du har satt. Jeg tror ikke at Pete Townsend vil bli glemt, en av de beste gitaristene ever. Zeppelin var nyskapende og er et band som fremdeles inspirerer mange, derfor verdt å nevne. Er jeg nødt til å lese innlegget ditt, altså? 0 Siter
gripp Skrevet 9. februar 2007 Skrevet 9. februar 2007 Jeg er redd Stones ikke skårer veldig høyt hverken på påvirkningskraft, levedyktighet, eller på det å være nyskapende. Ignorant pisspreik. Stones er klare vinnere ut fra de kriterier du lister opp, selv om Beatles selvsagt skal ha for sin banebrytende innsats. Er det noen som har hørt om Marillon eller hva du kalte det? Har du finni på det sjæl bare for å imponere småripsen her på forumet eller? 0 Siter
gripp Skrevet 9. februar 2007 Skrevet 9. februar 2007 Hvis du synes at Stones ikke scorer høyt hverken på påvirkningskraft, levedyktighet, eller på det å være nyskapende, så er det din mening. De var nyskapende på 60-tallet, er fortsatt i full vigør og påvirket en hel generasjon, sammen med Beatles. Det er mange sanger fra Stones som aldri vil forsvinne, så levedyktigheten til bandet er der etter dem. Musikeren prøver bare å være kul. Jeg banner på han har hylla full av Stones hjemme. 0 Siter
Velouria Skrevet 9. februar 2007 Skrevet 9. februar 2007 Er jeg nødt til å lese innlegget ditt, altså? Nei, du må selvsagt ikke gjøre annet enn hva du behager. 0 Siter
musikeren Skrevet 9. februar 2007 Forfatter Skrevet 9. februar 2007 U2 og Pink Floyd, hhv 1 og 2. Jaha.... U2. Fordi at de er så utrulig grensesprengende? 0 Siter
musikeren Skrevet 9. februar 2007 Forfatter Skrevet 9. februar 2007 Ignorant pisspreik. Stones er klare vinnere ut fra de kriterier du lister opp, selv om Beatles selvsagt skal ha for sin banebrytende innsats. Er det noen som har hørt om Marillon eller hva du kalte det? Har du finni på det sjæl bare for å imponere småripsen her på forumet eller? Ah, for lavmål.... Marillion er rett og slett for bra for den gemene hop, og kan derfor aldri få den samme status som Beatles. Så sånn er det. Stones er ikke annet enn et ganske brukbart rythm'n blues/boogie woogie-band. Det finnes mange av det slaget. 0 Siter
April Skrevet 9. februar 2007 Skrevet 9. februar 2007 Jaha.... U2. Fordi at de er så utrulig grensesprengende? Fordi jeg liker musikken deres. For meg er de tidenes beste rockeband. For mange andre er det sikkert ikke det. Akkurat som at Beatles for meg er et veldig bra pop-band. 0 Siter
musikeren Skrevet 9. februar 2007 Forfatter Skrevet 9. februar 2007 Fordi jeg liker musikken deres. For meg er de tidenes beste rockeband. For mange andre er det sikkert ikke det. Akkurat som at Beatles for meg er et veldig bra pop-band. Leste du i det hele tatt hovedinnlegget? 0 Siter
musikeren Skrevet 9. februar 2007 Forfatter Skrevet 9. februar 2007 Musikeren prøver bare å være kul. Jeg banner på han har hylla full av Stones hjemme. Hehe, gjett om jeg ikke har. Jeg ser at Stones er et stort band, men for meg personlig er musikken dems ganske kjedelig. 0 Siter
April Skrevet 9. februar 2007 Skrevet 9. februar 2007 Leste du i det hele tatt hovedinnlegget? Ja. Det gorde jeg, men i likhet ned mange andre her som har svart ga jeg deg et kort svar om hvilket rockeband jeg ser på som tidenes beste. Ut over det har jeg ingen flere innspill. 0 Siter
musikeren Skrevet 9. februar 2007 Forfatter Skrevet 9. februar 2007 Ja. Det gorde jeg, men i likhet ned mange andre her som har svart ga jeg deg et kort svar om hvilket rockeband jeg ser på som tidenes beste. Ut over det har jeg ingen flere innspill. Var det det jeg spurte om? Er det SÅ vanskelig? 0 Siter
April Skrevet 9. februar 2007 Skrevet 9. februar 2007 Var det det jeg spurte om? Er det SÅ vanskelig? ) 0 Siter
animatora Skrevet 9. februar 2007 Skrevet 9. februar 2007 He he, tidenes beste rockeband på doktoronline, ja, musikk kan vel også være godt for helsa. Men hvem mente U2 var nyskapende?? Come on, de har ikke kunnet noe eksplosiv rockleveranse siden Sunday, bloody sunday. Led Zeppelin, Deep Purple, Cat Stevens, de er jeg enig om.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.