Excelsion Skrevet 9. februar 2007 Skrevet 9. februar 2007 Jeg skal gå fra en Toyota Yaris Verso til en Mercedes Vito og jeg gruer meg til å kjøre den. Vet ikke hvordan Vito er, men de er jo forholdsvis poplulære, så de må jo være greie å gjøre! Håper det går greit da! 0 Siter
Dorthe Skrevet 9. februar 2007 Skrevet 9. februar 2007 Vet ikke hvordan Vito er, men de er jo forholdsvis poplulære, så de må jo være greie å gjøre! Håper det går greit da! Det håper jeg virkelig, jeg har bare kjørt småbiler nesten. 0 Siter
tonie Skrevet 9. februar 2007 Skrevet 9. februar 2007 Eksen min klarte fort å ta fra meg den lille selvtilliten jeg hadde opparbeidet i løpet av kjøretimene så jeg kjenner til det der ja. Min far var totalt avslappet de få gangene jeg kjørte med ham og min kjære var også som en filledukkemann omtrent da han slapp meg til bak rattet i fjor sommer. Så det er håp... Har du kjørt noe siden da? Mener å huske at vi vekslet noen ord om det for en tid tilbake. Jeg har også hatt kjørevegring de siste 10 årene, men nå har det jammen løsna, du. Man må bare hoppe i det, aller helst uten barn i bilen i starten, og med egen bil. Det _er_ håp! ;-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 10. februar 2007 Skrevet 10. februar 2007 Har du kjørt noe siden da? Mener å huske at vi vekslet noen ord om det for en tid tilbake. Jeg har også hatt kjørevegring de siste 10 årene, men nå har det jammen løsna, du. Man må bare hoppe i det, aller helst uten barn i bilen i starten, og med egen bil. Det _er_ håp! ;-) Har store planer når snøen går utpå våren. ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.