Gjest aha Skrevet 5. mai 2001 Del Skrevet 5. mai 2001 Hei jeg har godt til innkjøp av en boksesekk, men det er litt vanskelig å fylle den. Det blir til at det er knallhardt på bunnen og ingenting på toppen. Hva er det lurt å ha i sekken?? Jeg har strø-sand og en sovepose,men det er ikke nok. Håper på tips...Takk 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aeorman Skrevet 5. mai 2001 Del Skrevet 5. mai 2001 Heisan! Gratulerer med et kjempefint treningsinstrument. Du har tre muligheter for godt resultat. 1. Tettpakk sekken, og da mener jeg tettpakk, med brukte klær eller annet stoffmateriale. Dette er absolutt enklest, men krever mye arbeid. Legg i litt stoff, og dytt med en 2/4 el.l., osv. 2. Lag en tubeformet base av strøsand eller annet lignende materiale. Tuben bør bestå av noe solid (PVC el. l),eventuelt flere søplesekker. Bruk fantasien. Denne basen/tuben utgjør sekkens midtre del (en sekk inne i sekken). Kanskje en dårlig forklaring, men jeg tror du skjønner hva jeg mener. Utenfor denne basen/tuben stapper du klær/stoff ala punkt 1. Denne sekken blir mer solid og vedvarende, men krever enda mer forarbeid. 3. Legg et lag skumgummi inne i sekkens ytterkant, og fyll midtrommet med tunge stoffmateriale (tepper i småbiter etc.) eller annet som er tyngre enn vanlige klær, men lettere enn sand. Trenger du mer tips, ta gjerne kontakt på [email protected] 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
John Gunnar Oppheim, Instruktør Skrevet 6. mai 2001 Del Skrevet 6. mai 2001 Hei, jeg foreslår en boksesekk som fylles med vann. Det er god knall. Bare ikke gå i den fella å la den henge et sted hvor frosten når den- da blir den rimelig hard å slå på (jeg har gjort det:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ahawannabe Skrevet 7. mai 2001 Del Skrevet 7. mai 2001 duger det? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.