Gjest skal inn i krigssone Skrevet 8. februar 2007 Skrevet 8. februar 2007 Jeg skal besøke familien til kjæresten i Irak. Da jeg har vært der før har jeg måttet tegne spesiell reiseforsikring for krigssoner. Nå har jeg nytt forsikringsselskap og de sier at jeg er forsikret i hele verden. Jeg er overrasket, og litt sur på de andre som lot meg betale en god sum for ekstra krigsforsikring. Er det noen som jobber med eller har greie på forsikringer som kan fortelle meg hva dette betyr? 0 Siter
kamazi Skrevet 8. februar 2007 Skrevet 8. februar 2007 Hvilket selskap har du? Jeg ville dobbelt-, trippel- og kvadruppelsjekket at du er dekket også for risikoområder, og insistert på å få det skriftlig. Har jobbet med reiseforsikring, og vet at mitt selskap hadde en liste over skumle land som affekterte reiseforsikringers gyldighet. Fikk også inntrykk av at de andre store selskapene hadde det. Men dette er noen år siden. 0 Siter
Sofline Skrevet 8. februar 2007 Skrevet 8. februar 2007 Hos Europeiske må du i hvert fall betale ekstra for krigssoner. 0 Siter
Gjest skal inn i krigssone Skrevet 9. februar 2007 Skrevet 9. februar 2007 Hos Europeiske må du i hvert fall betale ekstra for krigssoner. Der var jeg før. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.