Gå til innhold

Noen som jobber med forsikringer

Anbefalte innlegg

Gjest skal inn i krigssone
Skrevet

Jeg skal besøke familien til kjæresten i Irak. Da jeg har vært der før har jeg måttet tegne spesiell reiseforsikring for krigssoner. Nå har jeg nytt forsikringsselskap og de sier at jeg er forsikret i hele verden. Jeg er overrasket, og litt sur på de andre som lot meg betale en god sum for ekstra krigsforsikring.

Er det noen som jobber med eller har greie på forsikringer som kan fortelle meg hva dette betyr?

Skrevet

Hvilket selskap har du?

Jeg ville dobbelt-, trippel- og kvadruppelsjekket at du er dekket også for risikoområder, og insistert på å få det skriftlig. Har jobbet med reiseforsikring, og vet at mitt selskap hadde en liste over skumle land som affekterte reiseforsikringers gyldighet. Fikk også inntrykk av at de andre store selskapene hadde det. Men dette er noen år siden.

Skrevet

Hos Europeiske må du i hvert fall betale ekstra for krigssoner.

Gjest skal inn i krigssone
Skrevet

Hos Europeiske må du i hvert fall betale ekstra for krigssoner.

Der var jeg før.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...