Gå til innhold

Det virkelige doltingsvalget!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja! :)

Nå blir det fersken til alle. :)

JA :o)

Og gratis Housedvd til alle på dol :o)

Videoannonse
Annonse
  • Svar 105
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

12

• Gyda

10

• mariaflyfly

10

• amber sun

8

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Du kan bli inkluderingsminister men da inkluderer du meg også ;o)

Jeg inkluderer alle jeg. Har meget stor rettferdighetssans:o)

Skrevet

Og så hadde vi ikke spart slik at det ble dyrere ;o)

Du, jeg fikk medlemsblad i dag, med info om hvordan du kan bli kvitt "stæsjet" ditt.

Skal sende en mail senere, nå må jeg legge meg ned litt, har vært på shopping og brukt opp all energi.

verdt ja, det går litt fort i svingene.

Skrevet

JA :o)

Og gratis Housedvd til alle på dol :o)

Det første jeg vil ordne med er et skikkelig nummer for sjukepleieren på legevakta. Hun kan ikke ha fått noe på evigheter.

Skrevet

Jeg inkluderer alle jeg. Har meget stor rettferdighetssans:o)

Det høres veldig bra ut. Flyfly utnevner deg sikkert :o)

Skrevet

Det første jeg vil ordne med er et skikkelig nummer for sjukepleieren på legevakta. Hun kan ikke ha fått noe på evigheter.

Hehe, ser faktisk slik ut de fleste av dem :o)

Skrevet

Hehe, ser faktisk slik ut de fleste av dem :o)

Tiltaket refererer til et kvinnemenneske som for inn på butikken ganske grinete og oppga at hun ikke hadde fått morranummeret sitt.

Da var det Aftenposten som hadde uteblitt, men det kunne like godt vært avisbudet.

Skrevet

Som bosatt i utlandet lanserer jeg meg selv om utenriksminister.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Som bosatt i utlandet lanserer jeg meg selv om utenriksminister.

Glimrende forslag! :)

Det er deilig å være doler i Danmark? ;)

Skrevet

Glimrende forslag! :)

Det er deilig å være doler i Danmark? ;)

Dol brukes bl.a. så jeg ikke glemmer å skrive norsk. :-)

Deilig å være (norsk) doler i Danmark! :-)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Dol brukes bl.a. så jeg ikke glemmer å skrive norsk. :-)

Deilig å være (norsk) doler i Danmark! :-)

Det greier du iallfall flott. Å skrive norsk, mener jeg. Så det er tydelig at dolingen hjelper, ikke slutt med det. ;)

Skrevet

Det greier du iallfall flott. Å skrive norsk, mener jeg. Så det er tydelig at dolingen hjelper, ikke slutt med det. ;)

Godt å høre. Jeg har ingen planer om å slutte.

Men det hadde nok gått greit uten dolingen også. :-) Håper jeg...

streker paa veggen..!
Skrevet

Jeg vil gjerne bli adoptert av enten party ministerne, eller en kultur ministerne, konsert biletter takk!! ;)

Skrevet

Shit og Velouria kan dele på kulturministerjobben.

Yeah! Jeg tar det med engang.

Jeg syns du kan være med også, threesome er alltid bra ;)

Skrevet

Jeg melder meg som miljøvernminister :-)

Hvis den jobben er tatt, kan jeg være 6- timersdag-til full-lønn-miinister inkludert 8 ukers ferie-minister!

Mitt program blir storsatsing på tog overalt i Norge + utbygging av farlige veistrekninger med midtskillere.

OK?

Skrevet

Hvis den jobben er tatt, kan jeg være 6- timersdag-til full-lønn-miinister inkludert 8 ukers ferie-minister!

Mitt program blir storsatsing på tog overalt i Norge + utbygging av farlige veistrekninger med midtskillere.

OK?

Da tror jeg vi deler på den jobben. Jobber 6 timer hver og får bygd mye jernbane. God SV-politikk. :)

Skrevet

Da tror jeg vi deler på den jobben. Jobber 6 timer hver og får bygd mye jernbane. God SV-politikk. :)

Nei - Venstrepolitikk ;-)

Gjest Tacomix
Skrevet

OK?

Håper du kan lage togbane rett over fjellet for stavanger til østlandet. Er så kjedlig å kjøre helt nedom sørlandet hver gang en tar toget!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...