Dorthe Skrevet 8. februar 2007 Skrevet 8. februar 2007 Ja! Nå blir det fersken til alle. JA ) Og gratis Housedvd til alle på dol ) 0 Siter
Lurveline Skrevet 8. februar 2007 Skrevet 8. februar 2007 Du kan bli inkluderingsminister men da inkluderer du meg også ;o) Jeg inkluderer alle jeg. Har meget stor rettferdighetssans:o) 0 Siter
Dorthe Skrevet 8. februar 2007 Skrevet 8. februar 2007 Og så hadde vi ikke spart slik at det ble dyrere ;o) Du, jeg fikk medlemsblad i dag, med info om hvordan du kan bli kvitt "stæsjet" ditt. Skal sende en mail senere, nå må jeg legge meg ned litt, har vært på shopping og brukt opp all energi. verdt ja, det går litt fort i svingene. 0 Siter
keinstein Skrevet 8. februar 2007 Skrevet 8. februar 2007 JA ) Og gratis Housedvd til alle på dol ) Det første jeg vil ordne med er et skikkelig nummer for sjukepleieren på legevakta. Hun kan ikke ha fått noe på evigheter. 0 Siter
Dorthe Skrevet 8. februar 2007 Skrevet 8. februar 2007 Jeg inkluderer alle jeg. Har meget stor rettferdighetssans:o) Det høres veldig bra ut. Flyfly utnevner deg sikkert ) 0 Siter
Dorthe Skrevet 8. februar 2007 Skrevet 8. februar 2007 Det første jeg vil ordne med er et skikkelig nummer for sjukepleieren på legevakta. Hun kan ikke ha fått noe på evigheter. Hehe, ser faktisk slik ut de fleste av dem ) 0 Siter
keinstein Skrevet 8. februar 2007 Skrevet 8. februar 2007 Hehe, ser faktisk slik ut de fleste av dem ) Tiltaket refererer til et kvinnemenneske som for inn på butikken ganske grinete og oppga at hun ikke hadde fått morranummeret sitt. Da var det Aftenposten som hadde uteblitt, men det kunne like godt vært avisbudet. 0 Siter
Sofline Skrevet 8. februar 2007 Skrevet 8. februar 2007 Som bosatt i utlandet lanserer jeg meg selv om utenriksminister. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 8. februar 2007 Skrevet 8. februar 2007 Som bosatt i utlandet lanserer jeg meg selv om utenriksminister. Glimrende forslag! Det er deilig å være doler i Danmark? 0 Siter
Sofline Skrevet 8. februar 2007 Skrevet 8. februar 2007 Glimrende forslag! Det er deilig å være doler i Danmark? Dol brukes bl.a. så jeg ikke glemmer å skrive norsk. :-) Deilig å være (norsk) doler i Danmark! :-) 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 8. februar 2007 Skrevet 8. februar 2007 Dol brukes bl.a. så jeg ikke glemmer å skrive norsk. :-) Deilig å være (norsk) doler i Danmark! :-) Det greier du iallfall flott. Å skrive norsk, mener jeg. Så det er tydelig at dolingen hjelper, ikke slutt med det. 0 Siter
Deanna Skrevet 8. februar 2007 Skrevet 8. februar 2007 leder for departementet for å skape problemer. 0 Siter
Sofline Skrevet 8. februar 2007 Skrevet 8. februar 2007 Det greier du iallfall flott. Å skrive norsk, mener jeg. Så det er tydelig at dolingen hjelper, ikke slutt med det. Godt å høre. Jeg har ingen planer om å slutte. Men det hadde nok gått greit uten dolingen også. :-) Håper jeg... 0 Siter
streker paa veggen..! Skrevet 8. februar 2007 Skrevet 8. februar 2007 Jeg vil gjerne bli adoptert av enten party ministerne, eller en kultur ministerne, konsert biletter takk!! 0 Siter
Velouria Skrevet 8. februar 2007 Skrevet 8. februar 2007 Shit og Velouria kan dele på kulturministerjobben. Yeah! Jeg tar det med engang. Jeg syns du kan være med også, threesome er alltid bra 0 Siter
Gjest prust Skrevet 9. februar 2007 Skrevet 9. februar 2007 Jeg melder meg som miljøvernminister :-) Hvis den jobben er tatt, kan jeg være 6- timersdag-til full-lønn-miinister inkludert 8 ukers ferie-minister! Mitt program blir storsatsing på tog overalt i Norge + utbygging av farlige veistrekninger med midtskillere. OK? 0 Siter
Osiris Skrevet 9. februar 2007 Skrevet 9. februar 2007 Jeg melder meg som miljøvernminister :-) Hvis den jobben er tatt, kan jeg være 6- timersdag-til full-lønn-miinister inkludert 8 ukers ferie-minister! Mitt program blir storsatsing på tog overalt i Norge + utbygging av farlige veistrekninger med midtskillere. OK? Da tror jeg vi deler på den jobben. Jobber 6 timer hver og får bygd mye jernbane. God SV-politikk. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 9. februar 2007 Skrevet 9. februar 2007 Da tror jeg vi deler på den jobben. Jobber 6 timer hver og får bygd mye jernbane. God SV-politikk. Nei - Venstrepolitikk ;-) 0 Siter
Gjest Tacomix Skrevet 9. februar 2007 Skrevet 9. februar 2007 Jeg melder meg som miljøvernminister :-) Hvis den jobben er tatt, kan jeg være 6- timersdag-til full-lønn-miinister inkludert 8 ukers ferie-minister! Mitt program blir storsatsing på tog overalt i Norge + utbygging av farlige veistrekninger med midtskillere. OK? Håper du kan lage togbane rett over fjellet for stavanger til østlandet. Er så kjedlig å kjøre helt nedom sørlandet hver gang en tar toget! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.