Gå til innhold

Hvordan fjerne hvitløkslukt? *krise*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg krydret middagen med noe som het pastakrydder idag, og fant ut for sent at det var sinnsykt mye hvitløk i det krydderet!

Nå lukter jeg jævlig hvitløk, og jeg _må_ bli kvitt det!

Samboeren krydret med noe annet, så han slapp unna - men jeg må lide for hvitløk=ingen kyssing. :-( *hulk*

Og imorgen skal jeg på jobbintervju igjen, jeg kan ikke stinke hvitløk da!

Hvordan blir jeg kvitt den helvetes lukten?

Skrevet

Mener jeg har hørt noe om å tygge persille, men mulig jeg er helt på jordet her. Lykke til uansett:)

Skrevet

Mener jeg har hørt noe om å tygge persille, men mulig jeg er helt på jordet her. Lykke til uansett:)

*notere*

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Jeg ser at du alt har fått tipset om å spise en persillekvast, det skal hjelpe.

Men det viktigste er at du i morgen sier i fra i begynnelsen av intervjuet at du har spist hvitløk. Du kan gjerne si at det var en misforståelse.

Dermed kan du slappe av, og vise ditt sjarmerende deg under resten av samtalen.

Ikke gjør samme feil som en venninne: hun satt og holdt hånden forann munnen og munmlet hele tiden. Selvsagt fikk hun ikke jobben!

Men du klarer deg, lykke til!

Skrevet

Listerin munnskyllevann fra apoteket er suverent mot dårlig ånde. Men den er jæ.... sterk da.

Skrevet

Jeg ser at du alt har fått tipset om å spise en persillekvast, det skal hjelpe.

Men det viktigste er at du i morgen sier i fra i begynnelsen av intervjuet at du har spist hvitløk. Du kan gjerne si at det var en misforståelse.

Dermed kan du slappe av, og vise ditt sjarmerende deg under resten av samtalen.

Ikke gjør samme feil som en venninne: hun satt og holdt hånden forann munnen og munmlet hele tiden. Selvsagt fikk hun ikke jobben!

Men du klarer deg, lykke til!

Oj. Må sjekke før jeg går inn da, om det fortsatt kjennes.

Så får jeg kjøpe persille. Hvis de selger det nå da...

Skrevet

Listerin munnskyllevann fra apoteket er suverent mot dårlig ånde. Men den er jæ.... sterk da.

*noterer*

Skrevet

Hvitløksånde synes jeg er positivt - det viser at personen har sansen for det gode og sunne! Jeg synes alltid det er kult om barn lukter hvitløk, og bryr meg ikke om det selv lenger.

Litt trøst om lukta ikke skulle gå bort etter persille og alt det andre du får tips om.

Skrevet

*lol*....ikke sex og ikke ny jobb. Dette er krise. De kommer til å ramle av stolene sine i dag når du skal på jobbintervjue:-)

Skrevet

Hvitløksånde synes jeg er positivt - det viser at personen har sansen for det gode og sunne! Jeg synes alltid det er kult om barn lukter hvitløk, og bryr meg ikke om det selv lenger.

Litt trøst om lukta ikke skulle gå bort etter persille og alt det andre du får tips om.

Jeg syns bare det lukter ille jeg. :-(

Men - det gikk bort til idag! Jippi!

Så jeg slapp heldigvis problemet til og med uten persille.

Skrevet

*lol*....ikke sex og ikke ny jobb. Dette er krise. De kommer til å ramle av stolene sine i dag når du skal på jobbintervjue:-)

LOL!

Ja, det er hardt når det står om fare for å ikke få verken sex eller jobben. ;-)

Heldigvis forsvant hvitløkslukten til idag, det var såpass lite igjen etter frokost at jeg fikk flere kyss, og det var ingen som rygget bakover på intervjuet heller, hehe.

Og nå blir det snart sex og, det er jo freddan. ;-)

hehe

Skrevet

Hvordan gikk det på jobbintervjuet?

Det gikk bra. :-)

Ingen hvitløkslukt igjen heldigvis. Så nå er det bare å vente på svar. :-)

Skrevet

Drikke te. Det kan hjelpe.

Skal huske det til en annen gang.

I motsetning til persille som kanskje er vanskelig å få tak i, så har jeg nå te i huset. :-)

Skrevet

Det gikk bra. :-)

Ingen hvitløkslukt igjen heldigvis. Så nå er det bare å vente på svar. :-)

Skal krysse fingrene for deg, jeg:)

Skrevet

Skal huske det til en annen gang.

I motsetning til persille som kanskje er vanskelig å få tak i, så har jeg nå te i huset. :-)

Persille burde ikke være vanskelig å få tak i, forresten. Vi har det i hvert fall alltid i den slitne lavprissjappa jeg jobber i:D

Gjest Elextra
Skrevet

Persille burde ikke være vanskelig å få tak i, forresten. Vi har det i hvert fall alltid i den slitne lavprissjappa jeg jobber i:D

Jobber du på Bunnpris? ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...