mrxx Skrevet 9. februar 2007 Skrevet 9. februar 2007 LOL! Ja, det er hardt når det står om fare for å ikke få verken sex eller jobben. ;-) Heldigvis forsvant hvitløkslukten til idag, det var såpass lite igjen etter frokost at jeg fikk flere kyss, og det var ingen som rygget bakover på intervjuet heller, hehe. Og nå blir det snart sex og, det er jo freddan. ;-) hehe Hehe, da har det meste ordnet seg skjønner jeg, da er det bare en postivt svar på jobben som mangler:-) 0 Siter
amber sun Skrevet 9. februar 2007 Forfatter Skrevet 9. februar 2007 Hehe, da har det meste ordnet seg skjønner jeg, da er det bare en postivt svar på jobben som mangler:-) Jepp, stemmer det. Pulehåret hadde røpet meg hvis du hadde sett meg nå, hehe. ;-) Kryss fingrene for meg for jobben da! *S* 0 Siter
mrxx Skrevet 9. februar 2007 Skrevet 9. februar 2007 Jepp, stemmer det. Pulehåret hadde røpet meg hvis du hadde sett meg nå, hehe. ;-) Kryss fingrene for meg for jobben da! *S* Hehe, har du pulehår allerede før kl 22?.....grisejente..:-) 0 Siter
amber sun Skrevet 10. februar 2007 Forfatter Skrevet 10. februar 2007 Hehe, har du pulehår allerede før kl 22?.....grisejente..:-) *glise* ;-) hehe 0 Siter
mrxx Skrevet 10. februar 2007 Skrevet 10. februar 2007 *glise* ;-) hehe Ser at gliset et stort og bredt, hehe 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.