Gå til innhold

sunt & godt, tv 2

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva slags dip serverte Charles til grønnsakene?

Har andre noen gode tips til grønnsaks-dip?

Skrevet

Jeg fikk ikek med meg hva den var laget av - tror ikke det ble nevnt.

Skrevet

Jeg synes den greske dippen man for kjøpt i 3 pk i butikken er kjempe god til grønnsaker!! Hvis du vil være sunn så bruk ekstra lett lettrømme, eller mat yoghurt:)

Gjest Tacomix
Skrevet

Hvordan program er dette? Jeg så at det skulle være på tv, ja. Men skudde av 8 jeg, fikk besøk:P! Kan du eller noen andre fortelle meg hva det programmet handler om?

Skrevet

Hvertfall kesam og currykrydder - husker ikke om det var noe mer

Skrevet

Hvertfall kesam og currykrydder - husker ikke om det var noe mer

Okay, takk for svar! :-)

Skrevet

Hvordan program er dette? Jeg så at det skulle være på tv, ja. Men skudde av 8 jeg, fikk besøk:P! Kan du eller noen andre fortelle meg hva det programmet handler om?

Programmet heter Sunt & Godt, og handler om sunn og god mat ;o) Går på Tv2 torsdager kl. 20.00. Veldig bra program faktisk, men jeg tror ikke de har laget så mange "episoder" enda.., så er visst snart slutt :o(

Skrevet

Jeg synes den greske dippen man for kjøpt i 3 pk i butikken er kjempe god til grønnsaker!! Hvis du vil være sunn så bruk ekstra lett lettrømme, eller mat yoghurt:)

Okay, skal prøves! Takk for svar! :-)

Skrevet

Jeg fikk ikek med meg hva den var laget av - tror ikke det ble nevnt.

Nei, jeg tror heller ikke det ble nevnt. "Luttet øre", men fikk det ikke med meg, nei. Tenkte kanskje noen andre likevel hadde fått det med seg.., eller muligens visste hva slags dressing/dip de brukte.

Skrevet

jeg synd den wrap versjonen virka kjempe god og sunn=)

Ja den så herlig ut. Tenkte liksom jeg skulle prøve å lage sånne i helgen, men ble det noe av..? Nope.

Skrevet

Programmet heter Sunt & Godt, og handler om sunn og god mat ;o) Går på Tv2 torsdager kl. 20.00. Veldig bra program faktisk, men jeg tror ikke de har laget så mange "episoder" enda.., så er visst snart slutt :o(

Det var siste episode sist.

Gjest Tacomix
Skrevet

Tusen takk for svar! Jeg som ikke rakk å se noen programmer.

Sofline sier at det var siste program nå på torsdag! Skulle vært flere episoder, torsdager er en veldig dum dag! Håper det kommer fler episoder senere!

Skrevet

Nei, jeg tror heller ikke det ble nevnt. "Luttet øre", men fikk det ikke med meg, nei. Tenkte kanskje noen andre likevel hadde fått det med seg.., eller muligens visste hva slags dressing/dip de brukte.

En annen her nevner kesam og karri, men det var noen av ingredensene i det de smurte inni tortillaene før de la på kalkunpålegg osv.

Men man kan sikkert lage dip'en av det samme: Kesam & smøreost, tilsatt det du liker av krydder:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...