bouenas Skrevet 8. februar 2007 Skrevet 8. februar 2007 Hva slags dip serverte Charles til grønnsakene? Har andre noen gode tips til grønnsaks-dip? 0 Siter
Musli Skrevet 8. februar 2007 Skrevet 8. februar 2007 jeg synd den wrap versjonen virka kjempe god og sunn=) 0 Siter
morsan Skrevet 8. februar 2007 Skrevet 8. februar 2007 Jeg fikk ikek med meg hva den var laget av - tror ikke det ble nevnt. 0 Siter
Lunepunen Skrevet 8. februar 2007 Skrevet 8. februar 2007 Jeg synes den greske dippen man for kjøpt i 3 pk i butikken er kjempe god til grønnsaker!! Hvis du vil være sunn så bruk ekstra lett lettrømme, eller mat yoghurt:) 0 Siter
Gjest Tacomix Skrevet 8. februar 2007 Skrevet 8. februar 2007 Hvordan program er dette? Jeg så at det skulle være på tv, ja. Men skudde av 8 jeg, fikk besøk:P! Kan du eller noen andre fortelle meg hva det programmet handler om? 0 Siter
punkyB Skrevet 8. februar 2007 Skrevet 8. februar 2007 Hvertfall kesam og currykrydder - husker ikke om det var noe mer 0 Siter
bouenas Skrevet 11. februar 2007 Forfatter Skrevet 11. februar 2007 Hvertfall kesam og currykrydder - husker ikke om det var noe mer Okay, takk for svar! :-) 0 Siter
bouenas Skrevet 11. februar 2007 Forfatter Skrevet 11. februar 2007 Hvordan program er dette? Jeg så at det skulle være på tv, ja. Men skudde av 8 jeg, fikk besøk:P! Kan du eller noen andre fortelle meg hva det programmet handler om? Programmet heter Sunt & Godt, og handler om sunn og god mat ;o) Går på Tv2 torsdager kl. 20.00. Veldig bra program faktisk, men jeg tror ikke de har laget så mange "episoder" enda.., så er visst snart slutt ( 0 Siter
bouenas Skrevet 11. februar 2007 Forfatter Skrevet 11. februar 2007 Jeg synes den greske dippen man for kjøpt i 3 pk i butikken er kjempe god til grønnsaker!! Hvis du vil være sunn så bruk ekstra lett lettrømme, eller mat yoghurt:) Okay, skal prøves! Takk for svar! :-) 0 Siter
bouenas Skrevet 11. februar 2007 Forfatter Skrevet 11. februar 2007 Jeg fikk ikek med meg hva den var laget av - tror ikke det ble nevnt. Nei, jeg tror heller ikke det ble nevnt. "Luttet øre", men fikk det ikke med meg, nei. Tenkte kanskje noen andre likevel hadde fått det med seg.., eller muligens visste hva slags dressing/dip de brukte. 0 Siter
bouenas Skrevet 11. februar 2007 Forfatter Skrevet 11. februar 2007 jeg synd den wrap versjonen virka kjempe god og sunn=) Ja den så herlig ut. Tenkte liksom jeg skulle prøve å lage sånne i helgen, men ble det noe av..? Nope. 0 Siter
Sofline Skrevet 12. februar 2007 Skrevet 12. februar 2007 Programmet heter Sunt & Godt, og handler om sunn og god mat ;o) Går på Tv2 torsdager kl. 20.00. Veldig bra program faktisk, men jeg tror ikke de har laget så mange "episoder" enda.., så er visst snart slutt ( Det var siste episode sist. 0 Siter
Gjest Tacomix Skrevet 12. februar 2007 Skrevet 12. februar 2007 Programmet heter Sunt & Godt, og handler om sunn og god mat ;o) Går på Tv2 torsdager kl. 20.00. Veldig bra program faktisk, men jeg tror ikke de har laget så mange "episoder" enda.., så er visst snart slutt ( Tusen takk for svar! Jeg som ikke rakk å se noen programmer. Sofline sier at det var siste program nå på torsdag! Skulle vært flere episoder, torsdager er en veldig dum dag! Håper det kommer fler episoder senere! 0 Siter
morsan Skrevet 12. februar 2007 Skrevet 12. februar 2007 Nei, jeg tror heller ikke det ble nevnt. "Luttet øre", men fikk det ikke med meg, nei. Tenkte kanskje noen andre likevel hadde fått det med seg.., eller muligens visste hva slags dressing/dip de brukte. En annen her nevner kesam og karri, men det var noen av ingredensene i det de smurte inni tortillaene før de la på kalkunpålegg osv. Men man kan sikkert lage dip'en av det samme: Kesam & smøreost, tilsatt det du liker av krydder:-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.