Gå til innhold

En religion kommer sjelden alene...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vel, dere har alle forstått at jeg ikke er et Nei-menneske. Tvert imot, jeg er et Ja-menneske på godt og vondt. Jeg har nemlig en tendens til å si Ja litt for ofte, tilogmed når jeg mener Nei.

Jeg tilhører ingen religion, men har allerede hatt besøk av alt fra Jehovas vitner til Mormonere bare fordi jeg ikke klarer å være slem og smekke igjen døren. Jeg sier at jeg tror på The Big Bang, men de gir seg aldri, de kommer allesammen rekende på dør uke etter uke... Dumme meg skulle hatt ris på rumpen og fått litt mot i meg selv. Tror jeg skal stenge meg inni et skap når det banker på døren neste gang ;) Eller, så kan jeg finne på slike morro ting jeg pleier å gjøre med telefonselgerne når de ringer til meg :)

Skrevet

Ris på rumpen skal vi da kunne ordne, og damer som aldri sier nei kan jeg ikke se noe galt med!

Gjest Utrolig hva folk skal få skylden for...
Skrevet

Å hjelp... kommer folk på døren din?

Og de skal få kjeft fordi DU ikke klarer å lukke døra?

Hjelpes.

Det er da bare til å lukke døra vel! Folk må få lov til å forkynne om de vil, om du ikke vil høre så sier du hadet og lukker døren.

Ikke gi dem skylda fordi du selv er så svak at du ikke klarer å lukke din egen dør.

Skrevet

Jeg ble stoppet på gata en gang...

Moren min var fra før skikkelig sint en dag Jehovas Vitne kom på døra. Det fikk henne til å renne over. Hun ropte "KOM DERE VEKK", og det har ikke vært noen på døra siden.

Skrevet

Jeg ble stoppet på gata en gang...

Moren min var fra før skikkelig sint en dag Jehovas Vitne kom på døra. Det fikk henne til å renne over. Hun ropte "KOM DERE VEKK", og det har ikke vært noen på døra siden.

*LOL* ;) Ser det for meg! De sprang vel med halen mellom beina.

Skrevet

Å hjelp... kommer folk på døren din?

Og de skal få kjeft fordi DU ikke klarer å lukke døra?

Hjelpes.

Det er da bare til å lukke døra vel! Folk må få lov til å forkynne om de vil, om du ikke vil høre så sier du hadet og lukker døren.

Ikke gi dem skylda fordi du selv er så svak at du ikke klarer å lukke din egen dør.

Surpomp ;)

Skrevet

Jeg var ikke hjemme, men jeg ser det for meg... :-)

Gjest en teknikk du kan bruke
Skrevet

Et tips jeg har hørt, er at du begynner å legge an på dem veldig åpenlyst (hvis det er en mann, da). Vis at du skal til å kle av deg, si at du savner k.... (eller andre sexord) - da piler de nok av fortere enn svint!

Skrevet

Det var noen som skulle forkynne ett eller annet som ringte på hos meg en dag, men de ringte på nede slik at jeg bare snakket med dem via dørtelefonen. Bare la på røret jeg. Ellers sier jeg bare:"Er ikke interessert" og lukker døra.

Skrevet

Et tips jeg har hørt, er at du begynner å legge an på dem veldig åpenlyst (hvis det er en mann, da). Vis at du skal til å kle av deg, si at du savner k.... (eller andre sexord) - da piler de nok av fortere enn svint!

Hehehe, den der var jo genial ;) De spurte meg nemlig hva jeg visste om dem (mormonene), så da svarte jeg at jeg hadde hørt de ikke hadde sex før ekteskapet... guuuud så kjedelige de er!!

Skrevet

Ris på rumpen skal vi da kunne ordne, og damer som aldri sier nei kan jeg ikke se noe galt med!

*fnis* *rødme* ;)

Skrevet

Har et godt tips når det gjelder Jehova. Du trenger ikke si nei. Du kan si at de gjerne må komme inn, men at du vil vite hvilket stjernetegn de er født i først.

Da tror de at du er ledet av djevelen, og tørr ikke komme inn. De snur og går.

Skrevet

Du er bra tåpelig, Solsikkefrø.

Om du tror noen løper fordi du sier det og det, så er du tettere enn jeg har trodd.

Skrevet

Du er bra tåpelig, Solsikkefrø.

Om du tror noen løper fordi du sier det og det, så er du tettere enn jeg har trodd.

"Du er bra tåpelig, Solsikkefrø."

_du_ bør snakke, som gjemmer deg bak et fjasete nick :P stand by me face to face, tør du det? ;)

Skrevet

"Du er bra tåpelig, Solsikkefrø."

_du_ bør snakke, som gjemmer deg bak et fjasete nick :P stand by me face to face, tør du det? ;)

Ja jeg er redd deg.

Jeg innrømmer det.

Du skremmet vettet av meg.

Derfor gjemmer jeg meg.

Om jeg har fast nick eller ei, så forandres ikke min mening om deg uansett.

hidi, the scorpion
Skrevet

Jeg sier bare høflig at jeg ikke er interessert. Har aldri opplevd noen av dem som påtrengende.

Ikke verre enn det...

Skrevet

Ja jeg er redd deg.

Jeg innrømmer det.

Du skremmet vettet av meg.

Derfor gjemmer jeg meg.

Om jeg har fast nick eller ei, så forandres ikke min mening om deg uansett.

"Om jeg har fast nick eller ei, så forandres ikke min mening om deg uansett."

Vel, jeg føler ikke at jeg trenger å gjemme meg bak et fjase-nick for å ytre ting her på dol, i motsetning til deg :P Dessuten så fikk jeg litt "heder og ære" fordi jeg var ifølge noen var dol's mest underholdende *stolt* ;)))

Jeg tror folk liker å lese trådene mine :) Liker hvertfall å tro det.

Skrevet

"Om jeg har fast nick eller ei, så forandres ikke min mening om deg uansett."

Vel, jeg føler ikke at jeg trenger å gjemme meg bak et fjase-nick for å ytre ting her på dol, i motsetning til deg :P Dessuten så fikk jeg litt "heder og ære" fordi jeg var ifølge noen var dol's mest underholdende *stolt* ;)))

Jeg tror folk liker å lese trådene mine :) Liker hvertfall å tro det.

Jeg trenger ikke å bevise noe for deg, for det er ikke viktig for meg. Så fjase nick eller ei, det forandrer ingenting.

Jeg husker den tråden, om "mest underholdende".

Men jeg oppfattet ikke "prisen" som en positiv ting som ble gitt til deg, noe du tydeligvis gjør.

Skrevet

Jeg trenger ikke å bevise noe for deg, for det er ikke viktig for meg. Så fjase nick eller ei, det forandrer ingenting.

Men jeg oppfattet ikke "prisen" som en positiv ting som ble gitt til deg, noe du tydeligvis gjør.

"jeg kan være din venn, ser at du fallæææ, ser at du fallæææ..." *synge*

Skrevet

Men seriøst, hvorfor er du så vanvittig sur? Jeg prøver å holde en morsom tone, men du bare ødelegger dol med den surmulingen du holder på med. Syns du virkelig det er så vondt å trekke litt på smilebåndet? ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...