Sofline Skrevet 9. februar 2007 Skrevet 9. februar 2007 Du er bra tåpelig, Solsikkefrø. Om du tror noen løper fordi du sier det og det, så er du tettere enn jeg har trodd. Det var en tåpelig bemerkning... Jeg har selv erfaring med det som sagt. 0 Siter
Gjest Utrolig hva folk skal få skylden for... Skrevet 9. februar 2007 Skrevet 9. februar 2007 Men seriøst, hvorfor er du så vanvittig sur? Jeg prøver å holde en morsom tone, men du bare ødelegger dol med den surmulingen du holder på med. Syns du virkelig det er så vondt å trekke litt på smilebåndet? Hvorfor? Syntes du det er så himla morsomt å henge ut grupper av folk? Syntes du det er god tone?! Hva pokker slags menneske er du, egentlig? Merkelig form for humor!!! 0 Siter
Solsikkefrø Skrevet 10. februar 2007 Forfatter Skrevet 10. februar 2007 Hvorfor? Syntes du det er så himla morsomt å henge ut grupper av folk? Syntes du det er god tone?! Hva pokker slags menneske er du, egentlig? Merkelig form for humor!!! Og folk sier _jeg_ overdriver når jeg skriver *rister på hodet* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.