Gå til innhold

Skummelt, mystisk, hårreisende!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Uff, akkurat mens jeg leste dette, falt veska mi ned på golvet med et smell!

Jeg hoppet skikkelig til, her jeg satt!

Hehe, sikkert han jeg hørte som veltet den:-)

• Svar 44
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• mrxx

15

• Dorthe

2

• Piraye

2

• kakki1365380609

2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Gjest Princess Peach
Skrevet

Husker for ca 12 år siden at jeg hadde en spesiell drøm om en gammel dame min mor kjente godt. Jeg hadde ikke sett henne på lenge, kanskje flere år.

Jeg drømte at hun døde den natta, og at min mor fikk et blad eller en brosjyre i postkassa der det stod om denne dama, hva hun hadde gjort i livet og hva hun hadde betydd for ulike mennesker. Brosjyren var sort, på blankt papir, med hvit skrift. Et slags minneord om henne.

Dagen etter, muligens to dager etter, ringte min mor meg og fortalte at denne damen var død. Hun hadde dødd den natta jeg hadde den drømmen!

Jeg vet at den gamle damen var veldig glad i meg og min søster, selv om vi ikke traff henne så ofte.

En veldig spesiell opplevelse. Har hatt flere liknende opplevelser, men ikke så tydelige og sterke som denne.

Huff, da hadde jeg fått gåsehud! Hun ville sikkert si fra at hun gikk over.

Skrevet

Det sies jo at enkelte er mer mottakelig for slikt. Kanskje de bare har livligere fantasi? :)

Jeg har svært livlig fantasi, så kanskje det er forklaringen:-)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Jeg har svært livlig fantasi, så kanskje det er forklaringen:-)

Det har jo jeg også. Men kanskje de skjønner at jeg hadde blitt livredd hvis jeg hadde sett noe, så de lar være å vise seg for meg.

Skrevet

Hehe, sikkert han jeg hørte som veltet den:-)

Huff, ja. Nå hadde den stått stille helt fra klokka var halv ti til nå. Og så datt den i det jeg leste ditt innlegg :-(

Gi ham skjenn hvis du treffer på ham igjen!

Skrevet

Huff, da hadde jeg fått gåsehud! Hun ville sikkert si fra at hun gikk over.

Jeg ble ganske forskrekka da min mor fortalte det. Jeg fortale om drømmen min, og jeg skjønte på henne at hun også syntes dette var sterkt.

Men jeg har aldri følt ubehag ved det. Sikkert fordi denne damen var et sånt varmt og mildt menneske!

Gjest Princess Peach
Skrevet

Jeg ble ganske forskrekka da min mor fortalte det. Jeg fortale om drømmen min, og jeg skjønte på henne at hun også syntes dette var sterkt.

Men jeg har aldri følt ubehag ved det. Sikkert fordi denne damen var et sånt varmt og mildt menneske!

De skjønner nok hvor mye vi tåler, og skremmer ikke noen som ikke tåler det, tror jeg. :)

Skrevet

Det har jo jeg også. Men kanskje de skjønner at jeg hadde blitt livredd hvis jeg hadde sett noe, så de lar være å vise seg for meg.

I tilfelle bra at de tar hensyn til det, hehe.

Men under studietiden min så hadde jeg jobb som vaktmann og gikk ut og inn av bygninger hele natten, men da så eller merket jeg aldri noe. Selv om det var plasser som var som skapt for sånt:-)

Gjest Princess Peach
Skrevet

I tilfelle bra at de tar hensyn til det, hehe.

Men under studietiden min så hadde jeg jobb som vaktmann og gikk ut og inn av bygninger hele natten, men da så eller merket jeg aldri noe. Selv om det var plasser som var som skapt for sånt:-)

Jepp, jeg og har en slik jobb. Mange hus jeg skynder meg ut av, for å si det slik. Blir jo aldri herdet heller, vettu. :)

Skrevet

Huff, ja. Nå hadde den stått stille helt fra klokka var halv ti til nå. Og så datt den i det jeg leste ditt innlegg :-(

Gi ham skjenn hvis du treffer på ham igjen!

Skal gjøre det, men skal nok mye til, det er over 10 år siden jeg sluttet der. Men han virket svær og tung etter skrittene å dømme, kanskje best å ikke si noe?

Skrevet

Jepp, jeg og har en slik jobb. Mange hus jeg skynder meg ut av, for å si det slik. Blir jo aldri herdet heller, vettu. :)

Jeg er ikke mørkredd, har ikke vært det siden 12 års alderen eller noe. Husker at jeg syklet innom kirkegården og drakk vann midt på natten en gang og da var jeg 15 år eller noe.

Skrevet

Skal gjøre det, men skal nok mye til, det er over 10 år siden jeg sluttet der. Men han virket svær og tung etter skrittene å dømme, kanskje best å ikke si noe?

Mannen min er ganske tung (sånn noe over 100 kilo). Knepet jeg har med ham, er å kile ham! Han er ekstgremt kilen :-)

Skrevet

Mannen min er ganske tung (sånn noe over 100 kilo). Knepet jeg har med ham, er å kile ham! Han er ekstgremt kilen :-)

Kanskje det vil hjelpe, men som mann mot mann så tror jeg ikke at det vil hjelpe. Så den jobben får du ta:-)

Selv om jeg er godt trent så er jeg ikke så sikker på om jeg vil gå i clinch med en mann på langt over 100 kg:-)Jeg foretrekker heller å sprette litt rundt, hehe.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Jeg er ikke mørkredd, har ikke vært det siden 12 års alderen eller noe. Husker at jeg syklet innom kirkegården og drakk vann midt på natten en gang og da var jeg 15 år eller noe.

Utendørs er jeg ikke redd, men i visse hus får jeg hår på ryggen. :)

Skrevet

Utendørs er jeg ikke redd, men i visse hus får jeg hår på ryggen. :)

Hår kan man få overalt har jeg hørt, også inne i hånden av visse aktiviteter:-)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Hår kan man få overalt har jeg hørt, også inne i hånden av visse aktiviteter:-)

Det har jeg aldri hørt om. ;)

Skrevet

Det har jeg aldri hørt om. ;)

Ikke? Har du sjekket om du har hår inne i neven? Det er jeg sikker på at du har hvis mytene er sanne:-)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Ikke? Har du sjekket om du har hår inne i neven? Det er jeg sikker på at du har hvis mytene er sanne:-)

Nei, helt glatte, hårfrie håndflater her, gitt. :)

Skrevet

Nei, helt glatte, hårfrie håndflater her, gitt. :)

Trodde hendene dine så ut som en apekatt gjør på ryggen

Gjest Princess Peach
Skrevet

Trodde hendene dine så ut som en apekatt gjør på ryggen

Nei, der må jeg nok skuffe deg, gitt. Men det hadde vært greit nå i kulda da, hadde sluppet polvotter.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...