mrxx Skrevet 9. februar 2007 Skrevet 9. februar 2007 Uff, akkurat mens jeg leste dette, falt veska mi ned på golvet med et smell! Jeg hoppet skikkelig til, her jeg satt! Hehe, sikkert han jeg hørte som veltet den:-) 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 9. februar 2007 Skrevet 9. februar 2007 Husker for ca 12 år siden at jeg hadde en spesiell drøm om en gammel dame min mor kjente godt. Jeg hadde ikke sett henne på lenge, kanskje flere år. Jeg drømte at hun døde den natta, og at min mor fikk et blad eller en brosjyre i postkassa der det stod om denne dama, hva hun hadde gjort i livet og hva hun hadde betydd for ulike mennesker. Brosjyren var sort, på blankt papir, med hvit skrift. Et slags minneord om henne. Dagen etter, muligens to dager etter, ringte min mor meg og fortalte at denne damen var død. Hun hadde dødd den natta jeg hadde den drømmen! Jeg vet at den gamle damen var veldig glad i meg og min søster, selv om vi ikke traff henne så ofte. En veldig spesiell opplevelse. Har hatt flere liknende opplevelser, men ikke så tydelige og sterke som denne. Huff, da hadde jeg fått gåsehud! Hun ville sikkert si fra at hun gikk over. 0 Siter
mrxx Skrevet 9. februar 2007 Skrevet 9. februar 2007 Det sies jo at enkelte er mer mottakelig for slikt. Kanskje de bare har livligere fantasi? Jeg har svært livlig fantasi, så kanskje det er forklaringen:-) 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 9. februar 2007 Skrevet 9. februar 2007 Jeg har svært livlig fantasi, så kanskje det er forklaringen:-) Det har jo jeg også. Men kanskje de skjønner at jeg hadde blitt livredd hvis jeg hadde sett noe, så de lar være å vise seg for meg. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 9. februar 2007 Skrevet 9. februar 2007 Hehe, sikkert han jeg hørte som veltet den:-) Huff, ja. Nå hadde den stått stille helt fra klokka var halv ti til nå. Og så datt den i det jeg leste ditt innlegg :-( Gi ham skjenn hvis du treffer på ham igjen! 0 Siter
Gjest prust Skrevet 9. februar 2007 Skrevet 9. februar 2007 Huff, da hadde jeg fått gåsehud! Hun ville sikkert si fra at hun gikk over. Jeg ble ganske forskrekka da min mor fortalte det. Jeg fortale om drømmen min, og jeg skjønte på henne at hun også syntes dette var sterkt. Men jeg har aldri følt ubehag ved det. Sikkert fordi denne damen var et sånt varmt og mildt menneske! 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 9. februar 2007 Skrevet 9. februar 2007 Jeg ble ganske forskrekka da min mor fortalte det. Jeg fortale om drømmen min, og jeg skjønte på henne at hun også syntes dette var sterkt. Men jeg har aldri følt ubehag ved det. Sikkert fordi denne damen var et sånt varmt og mildt menneske! De skjønner nok hvor mye vi tåler, og skremmer ikke noen som ikke tåler det, tror jeg. 0 Siter
mrxx Skrevet 9. februar 2007 Skrevet 9. februar 2007 Det har jo jeg også. Men kanskje de skjønner at jeg hadde blitt livredd hvis jeg hadde sett noe, så de lar være å vise seg for meg. I tilfelle bra at de tar hensyn til det, hehe. Men under studietiden min så hadde jeg jobb som vaktmann og gikk ut og inn av bygninger hele natten, men da så eller merket jeg aldri noe. Selv om det var plasser som var som skapt for sånt:-) 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 9. februar 2007 Skrevet 9. februar 2007 I tilfelle bra at de tar hensyn til det, hehe. Men under studietiden min så hadde jeg jobb som vaktmann og gikk ut og inn av bygninger hele natten, men da så eller merket jeg aldri noe. Selv om det var plasser som var som skapt for sånt:-) Jepp, jeg og har en slik jobb. Mange hus jeg skynder meg ut av, for å si det slik. Blir jo aldri herdet heller, vettu. 0 Siter
mrxx Skrevet 9. februar 2007 Skrevet 9. februar 2007 Huff, ja. Nå hadde den stått stille helt fra klokka var halv ti til nå. Og så datt den i det jeg leste ditt innlegg :-( Gi ham skjenn hvis du treffer på ham igjen! Skal gjøre det, men skal nok mye til, det er over 10 år siden jeg sluttet der. Men han virket svær og tung etter skrittene å dømme, kanskje best å ikke si noe? 0 Siter
mrxx Skrevet 9. februar 2007 Skrevet 9. februar 2007 Jepp, jeg og har en slik jobb. Mange hus jeg skynder meg ut av, for å si det slik. Blir jo aldri herdet heller, vettu. Jeg er ikke mørkredd, har ikke vært det siden 12 års alderen eller noe. Husker at jeg syklet innom kirkegården og drakk vann midt på natten en gang og da var jeg 15 år eller noe. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 9. februar 2007 Skrevet 9. februar 2007 Skal gjøre det, men skal nok mye til, det er over 10 år siden jeg sluttet der. Men han virket svær og tung etter skrittene å dømme, kanskje best å ikke si noe? Mannen min er ganske tung (sånn noe over 100 kilo). Knepet jeg har med ham, er å kile ham! Han er ekstgremt kilen :-) 0 Siter
mrxx Skrevet 9. februar 2007 Skrevet 9. februar 2007 Mannen min er ganske tung (sånn noe over 100 kilo). Knepet jeg har med ham, er å kile ham! Han er ekstgremt kilen :-) Kanskje det vil hjelpe, men som mann mot mann så tror jeg ikke at det vil hjelpe. Så den jobben får du ta:-) Selv om jeg er godt trent så er jeg ikke så sikker på om jeg vil gå i clinch med en mann på langt over 100 kg:-)Jeg foretrekker heller å sprette litt rundt, hehe. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 9. februar 2007 Skrevet 9. februar 2007 Jeg er ikke mørkredd, har ikke vært det siden 12 års alderen eller noe. Husker at jeg syklet innom kirkegården og drakk vann midt på natten en gang og da var jeg 15 år eller noe. Utendørs er jeg ikke redd, men i visse hus får jeg hår på ryggen. 0 Siter
mrxx Skrevet 9. februar 2007 Skrevet 9. februar 2007 Utendørs er jeg ikke redd, men i visse hus får jeg hår på ryggen. Hår kan man få overalt har jeg hørt, også inne i hånden av visse aktiviteter:-) 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 9. februar 2007 Skrevet 9. februar 2007 Hår kan man få overalt har jeg hørt, også inne i hånden av visse aktiviteter:-) Det har jeg aldri hørt om. 0 Siter
mrxx Skrevet 9. februar 2007 Skrevet 9. februar 2007 Det har jeg aldri hørt om. Ikke? Har du sjekket om du har hår inne i neven? Det er jeg sikker på at du har hvis mytene er sanne:-) 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 9. februar 2007 Skrevet 9. februar 2007 Ikke? Har du sjekket om du har hår inne i neven? Det er jeg sikker på at du har hvis mytene er sanne:-) Nei, helt glatte, hårfrie håndflater her, gitt. 0 Siter
mrxx Skrevet 9. februar 2007 Skrevet 9. februar 2007 Nei, helt glatte, hårfrie håndflater her, gitt. Trodde hendene dine så ut som en apekatt gjør på ryggen 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 9. februar 2007 Skrevet 9. februar 2007 Trodde hendene dine så ut som en apekatt gjør på ryggen Nei, der må jeg nok skuffe deg, gitt. Men det hadde vært greit nå i kulda da, hadde sluppet polvotter. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.